خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران:

بسیج، منادی و مدافع ارزش‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۳۳

بسیجیان مخلص گمنام هستند و گمنام زندگی کردن سیره بسیج است. / با تفکر بسیجی، هرچه که در راه خدا باشد لذت بخش خواهد بود، اصل در بسیج معنویت است.

از سوی سازمان بسیج کارمندان و کارگران سپاه کربلای مازندران، فرمانده بسیج شرکت گاز مازندران در راستای برگزاری مطلوب و باشکوه یادواره شهدا گرامیداشت ۱۰ هزار شهید استان و شهدای گاز مازندران مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، در همایش بصیرتی «بسیج، امتداد عاشورا» که امروز ۶ آبان ماه همزمان با هفته بسیج در هلال احمر مازندران برگزار شد، سید حمزه عمادی با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان مورد تقدیر قرار گرفت.

سرهنگ موسوی در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج، حضرت ابوالفضل(ع) را الگو و اسوه بسیجیان دانست و گفت: بسیجیان با اقتدا به آقا ابوالفضل(ع) وفاداری خود را به امام(ره) و مقام معظم رهبری به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: بسیجیان امروز نیز همزمان با هفته بسیج بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و شهدای گرانقدر با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت می‌کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران نیز در این مراسم، هدف بسیج را رضایت خداوند متعال عنوان کرد و گفت: بسیجیان مخلص گمنام هستند و گمنام زندگی کردن سیره بسیج است.

حجت الاسلام مجتهدزاده بسیج را منادی و مدافع ارزش‌ها برشمرد و افزود: با تفکر بسیجی، هرچه که در راه خدا باشد لذت بخش خواهد بود، اصل در بسیج معنویت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز