خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

نیازهای استان با نگاه تخصصی بررسی شود/ ضرورت گره‌گشایی مشکلات واحدهای تولیدی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۱۷۱

استاندار مازندران با تأکید بر گره‌گشایی مشکلات واحدهای تولیدی گفت: نیازهای استان با نگاه تخصصی و کارشناسانه بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمود حسینی پور بعدازظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: مشکلات واحدهای تولیدی باید توسط دستگاه‌های خدمات رسان حل و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت این واحدها فراهم شود.

وی افزود: مأموریت ستاد تسهیل به دلیل مشکلات موجود در استان مهم است؛ نیازسنجی نسبت به سند آمایش در مراکز تولیدی و صنعتی نیز ضرورت دارد.

استاندار مازندران بابیان اینکه تمام تلاش‌ها باید معطوف به تحقق سهم هفت و نیم درصدی استان در بخش اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال پایدار شود، گفت: شناسایی نیازهای استان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه شهرک‌های صنعتی لازم است.

وی با اشاره به شعار امسال رهبری با عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین»، گفت: تعهد مازندران برای سال جاری ایجاد ۵۳ هزار و ۷۰۰ شغل است و همه دستگاه‌ها باید برای تحقق این تعهد برنامه‌ریزی کنند.

استاندار مازندران افزود: استان مازندران با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و تولیدات باغی اما از برندهای خاص برخوردار نیست این مهم مستلزم نیازسنجی و همکاری مراکز دانش‌بنیان است.

حسینی پور بابیان اینکه باید از هرگونه فرصت برای ایجاد اشتغال و توسعه استان بهره گرفت، ادامه داد: سیاست‌گذاری‌های ما در حوزه‌های مختلف استان دنبال شود.

وی افزود: همه دستگاه‌ها با تمام توان مشکلات استان را حل کنند و راهکار مناسب برای حل مشکلات موجود اتخاذ کنند.

حسینی پور با تأکید بر اینکه توسعه هم‌زمان باید در استان اتفاق بیفتد و از هم‌اکنون در حوزه خدمات برنامه‌های درست تعریف شود، تصریح کرد: جلسات ستاد تسهیل در سال جدید باید منظم و با جدیت ادامه پیدا کند.

وی بابیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را به استانداری ارائه کنند، ادامه داد: برنامه‌هایی که هم دارای زمان‌بندی و هم قابلیت اجرایی داشته باشد.

استاندار مازندران ضرورت گره‌گشایی واحدهای تولیدی را اولویت استان دانست و تأکید کرد که مسئولان مربوطه در تحقق این موضوع مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنند.

وی به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و اشتغال اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌ها مأمور به ایجاد اشتغال هستند.

حسینی پور مصوبات جلسه ستاد تسهیل را لازم اجرا دانست و گفت: تمامی تصمیمات این جلسه با فوریت اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز