خبرگزاری کار ایران

با اکثریت آرا؛

اعضای اتحادیه زنان خانه کارگر مازندران معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۹۸۴

انتخابات مجمع اتحادیه زنان خانه کارگر مازندران با حضور دبیر اجرایی خانه کارگر و جمعی از اعضای هیات اجرایی در قائم شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،انتخابات مجمع اتحادیه زنان خانه کارگر مازندران با حضور دبیر اجرایی خانه کارگر و جمعی از اعضای هیات اجرایی در قائم شهر برگزار شد.

نصرالله دریابیگی،دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران در این مجمع گفت: اتحاد و انسجام  زنان کارگر  و حضور در صحنه های اجتماعی ، سیاسی و تصمیم گیری در شهرستان ،استان کشور می تواند بسیاری از معضلات زنان کارگر از قبیل مشکلات معیشتی ،درمانی و امنیت شغلی آنان  را حل و فصل و مرتفع  نماید.

وی در ادامه  گفت : امروز قشر شریف کارگر به ویژه زنان کارگر که در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس و سازندگی نقش موثری داشته اند کاملا در تصمیم گیری ها غریب بوده و نقشی  ندارند، انسجام و اتحاد این قشر شریف و عزیز می توانند در شنیدن صدای مظلومیت و حق طلبانه آنان موثر و در جهت استیفای حقوق آن کمک نماید.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت : در مجلس شورای اسلامی و دولت و در سراسر کشور حتی در شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش زنان کارگر بسیار کم رنگ بوده و از همه زنان کارگر و فرهیخته کشور خواست با اتحاد وصمیمیت در قالب تشکل بزرگ اتحادیه زنان کارگر در جهت رفع مشکلات معیشتی ،اجتماعی،امنیت شغلی وبسیاری از ناهنجاری های شغلی  قدم های شایسته ای با کسب کرسی مسئولیت جهت خدمت به بهترین اقشار جامعه قدم بردارند.

لاز به ذکر است در پایان این مجمع   زهرا صادقی،مرضیه فلاح،فاطمه عابدی،مریم  معصومی،نرجس میری،معصومه سمیعی،حمیرا امامی، منا الف استوا، رقیه پور باقر، زینب کاظمی، کتایون چاره سازان،زینب راهنورد  با اکثریت آرا به ترتیب به عنوان عضو اصلی و علی البدل مجمع اتحادیه زنان خانه کارگر مازندران انتخاب شدند.         

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز