خبرگزاری کار ایران

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر:

نیروهای هوایی و ارتش مدافع حریم آسمان و پشتیبان ملت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۸۹۱

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر بابیان اینکه نیروی هوایی همواره در کنار و همراه انقلاب بوده است، گفت: نیروهای هوایی و ارتش مدافع حریم آسمان و پشتیبان ملت است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ رحمت‌الله مولا پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار کارکنان پدافند هوایی با نماینده ولی‌فقیه در مازندران با گرامیداشت دهه فجر و سالروز حماسه‌آفرینی نیروی هوایی در به ثمر رسیدن فجر پیروزی اظهار داشت: از زمانی که ارتش و نیروی هوایی در خدمت مردم قرار گرفت، شاهد دستاوردهای خوبی در دوران انقلاب بودیم.

وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی پناه و ملجائی برای ملت‌های مظلوم و مسلمانان عالم است، افزود: نظام اسلامی عدالت محور با شعار مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم شکل‌گرفته است و دشمنان مقابل انقلاب اسلامی احساس ناامنی کرده است.

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر گفت: نیروهای هوایی همواره در کنار انقلاب و همراه انقلاب بوده است و در هشت سال دفاع مقدس نیز تلاش و جان‌فشانی خوبی به خرج داده است و علاوه بر این در عرصه‌های میدانی پس از دوران دفاع مقدس نیز پابه‌پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است.

سرهنگ مولا یادآور شد: مجموعه ارتش و نیروی هوایی دوشادوش نیروهای مسلح در کنار ملت، ولی‌فقیه و آرمان‌های ملت ایستاده است و فرزندان علاوه برای تأمین امنیت در حوزه پدافند هوایی، دستور مقام معظم رهبری را سرلوحه قراردادند و در طرح‌های مردم یاری ازجمله سیل، کمک‌های زیادی انجام دادند.

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر افزود: در دوران کرونا در زمینه تهیه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان نیز نیروی هوایی و ارتش وارد میدان شدند و ۴۰ هزار دوز واکسن را به مردم تزریق کردند.

وی گفت: علاوه بر دفاع از حریم آسمان در همه شرایط پشتیبان مردم و حامی ملت هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز