خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار مازندران از پروژه‌های نیمه تمام گلوگاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۵۰

با حضور فلاح استاندار، امام جمعه گلوگاه، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و جمعی از مسئولیندستگاههای اجرایی و صاحبان واحدهای تولیدی، از طرح های نیمه تمام گلوگاه بازدید شد.

با حضور فلاح استاندار، امام جمعه گلوگاه، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و جمعی از مسئولیندستگاههای اجرایی و صاحبان واحدهای تولیدی، از طرح‌های نیمه تمام گلوگاه بازدید شد.

به گزارش ایلنا از گلوگاه، در این بازدید، استاندار و هیئت همراه، از دو پروژه‌های مختلف کشتارگاه صنعتی، کارخانه‌دان طیور و… بازدید کردند.

یوسفعلی یاسمی پیمانکار پل ارتباطی گلوگاه به دامغان و هزارجریب و مدیر عامل شرکت چکل سوادکوه نیز گفت: برآورد کامل برای ساخت این پل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است که برای فاز اول ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته و هزینه شده است و همچنان در دست اقدام است.

شرکت پارس طیور آسیا نیز از دیگر پروژه‌های بازدید شده بود که ظرفیت کشتار آن ۶ هزار پرنده را در ساعت است و ظرفیت سردخانه‌ای یک هزار و ۵۰۰ تنی دارد.

این کارخانه با پیش بینی سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی راه اندازی شد که تا کنون ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافته و با ارائه تسهیلات و راه اندازی برای ۱۵۰ نفر بصورت مستقیم تولید اشتغال می‌کند که در حال حاضر دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

ربیع فلاح استاندار مازندران همچنین در این بازدید خاطر نشان کرد: خوشبختانه مواد اولیه در اختیار است و با ایجاد زیر ساختهای مناسب مورد نیاز و همچنین برق رسانی و ارائه تسهیلات می‌توانیم به زودی شاهد افتتاح این شرکت و شرکت‌دان پاک خزر که در راستای همین مجموعه است در شهرک صنعتی گلوگاه باشیم.

در ادامه، استاندار و هیئت همراه، از واحدهای مختلف بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه با تاکید بر افتتاح فاز دوم، پل ارتباطی گلوگاه به سمنان و هزارجریب، بردنا، نان منوچهر، سفال عموزاد مهدیرجه، مصلی در دست ساخت گلوگاه و… بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز