خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

برجستگی ‌ها و جریان انقلابی در مازندران تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۷۴۸

نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تقویت برجستگی ها و جریان انقلابی در مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌ های نمازجمعه امروز ساری نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و اینکه انسانها فقیر مطلق و خداوند بزرگترین بی نیاز است، گفت: همه محتاج خداییم و باید او را شاکر باشیم.

وی  به مناسبت‌ های پیش رو از جمله خجسته میلاد عبدالعظیم حسن و سالروز شهادت سردار حسن تهرانی مقدم پدر صنعت موشکی ایران اشاره کرد و این مناسبت ها را گرامی داشت.

 نماینده ولی فقیه در مارندران به روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: فرهنگ عمومی جامعه باید براساس الگوی اسلامی - ایرانی مهندسی شود تا دشمنان در فرهنگ عمومی جامعه مهندسی غلط نداشته باشند و فرهنگ ما را عوض نکنند.

محمدی لائینی روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه را گرامی داشت و افزود : علم نباید در خدمت جنگ  باشد زیرا این مسئله سوء استفاده از علم و دانش است.

وی با یادآوری اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند جنگ سایبری صهیونیست‌ ها را با دفاع سایبری پاسخ دهند و صدها حمله سایبری دشمنان توسط سایبری های سربازان امام زمان هک و دفع شده است.

حجت الاسلام المسلمین محمدی لائینی با اشاره به روز کیفیت تاکید کرد: صنایع و تولیدات ما باید با بهترین کیفیت و علمی ترین وضع باشند و علاوه براین انسان‌ ها نیز باید کیفیت را از اخلاق، دین و ایمان سرلوحه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به 14 آبان و روز مازندران و تشکیل اولین حکومت علوی اشاره کرد و افزود: مازندران از پنج سال قبل تولد حضرت صاحب الزمان(عج) حکومت علوی تشکیل داد و ما دنبال مازندران سالم و پیشرفته هستیم.

وی  با اشاره به سالروز انتصاب خود به عنوان نماینده ولی فقیه در استان گفت: تقویت برجستگی‌ هاو جریان انقلابی در استان از جمله مأموریت‌ ها یی که از سوی رهبر معظم انقلاب به بنده ابلاغ شده است و البته مازندران سالم، پاک و یکپارچه از جمله رویکردها است.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: آسیب های مهم مازندران در حوزه های مختلف شناسایی و مرتفع شود تا مازندرانی سالم و آباد داشته باشیم.

وی علامه حسن زاده آملی را از برجستگی های مهم استان مازندران دانست و ادامه داد: وجود چنین شخصیتی نشانه عظمت و برجستگی استان مازندران است که چنین عالمی را تقدیم جهان کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت فرهنگ گفت: طبق فرمایش حضرت امام راحل اگر فرهنگ درست شود، مملکت اصلاح می شود از این رو اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهمتر است.

وی به اقدام دلاورمردان نیروی دریایی سپاه و بازگرداندن کشتی نفتکش از چنگ آمریکا اشاره کرد و گفت: کار آمریکایی ها به جایی رسیده که اقدام به دزدیدن نفتکش‌ های جمهوری اسلامی ایران شدند اما ضربه سختی خورده که برای او مایه آبروریزی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدی لائینی گفت: ناوهای آمریکا مقابل چند قائل تندرو سپاه پاسداران شکست خورد و جرأت عرض اندام مقابل نیروهای ما را نداشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به آمریکا اعلام می ‌کنیم در همه جا، دریا، هوا و زمین نیروهای شما را شکست خواهیم داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز