خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس‌راه مازندران:

جاده کندوان به دلیل تعمیرات سه روز در هفته بسته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۰۴۰

سرپرست پلیس‌راه مازندران از بسته شدن جاده کندوان برای ایمن‌سازی این محور در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: جاده کندوان از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر امروز دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ برای دومین روز پیاپی برای تعمیرات بسته است.

وی افزود: جاده کندوان برای انجام تعمیرات از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر روز‌های یکشنبه دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته بسته می‌شود.

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: رانندگان در این مدت برای تردد از جاده‌های جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

وی افزود: تعمیرات جاده کندوان تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت و سه روز در هفته بسته خواهد ماند.

ادامه طرح ممنوعیت ورود به مازندران

سرپرست پلیس‌راه استان مازندران گفت: طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان مازندران تا پنجم شهریورماه ادامه دارد.

سرهنگ عبادی افزود: در راستای اجرای این طرح از روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا صبح یکشنبه ۳۱ مرداد تعداد ۱۷ هزار و ۷۷۸ دستگاه خودرو از جاده‌های ورودی استان برگشت داده شدند.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۵۰ دستگاه خودرو در جاده‌های ورودی استان، اعمال قانون شده و سپس به مبدأ برگشت داده شدند.

وی گفت: طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان مازندران تا روز جمعه ۵ شهریور ادامه خواهد داشت و از ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی جلوگیری می‌شود

سرپرست پلیس‌راه مازندران افزود: در حال حاضر ارتفاعات جاده‌های استان دارای بارندگی پراکنده است بنابراین جاده‌ها لغزنده است و رانندگان هنگام تردد احتیاط کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز