خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی آمل خبرداد:

واکسیناسیون ۵ هزار قطعه طیور در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۰۹

در اجرای طرح واکسیناسیون طیور تاکنون ۵ هزار قطعه طیور در این شهرستان واکسیناسیون شدند.

رئیس اداره دامپزشکی آمل گفت: در اجرای طرح واکسیناسیون طیور تاکنون ۵ هزار قطعه طیور در این شهرستان واکسیناسیون شدند.

به گزارش ایلنا از آمل، حسین نظری ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی بخش مرکزی آمل با اعلام اینکه در اجرای طرح واکسیناسیون بیماری‌های مختلف دام و طیور دامپزشکی شهرستان آمل به خوبی خود را در این بخش نشان داده است، اذعان داشت: با تلاش این نهاد تاکنون ۵۰۰ هزار قطعه طیور در این شهرستان شناسایی شدند.

وی با تاکید براینکه از این تعداد حدود ۲۵۰ هزار قطعه در منازل نگهداری می‌شود، اظهار داشت: در اجرای طرح واکسیناسیون بیماری نیوکاسل تاکنون برای ۵ هزار قطعه طرح اجرایی شده است.

نظری با بیان اینکه امسال اجرای این طرح به صورت حلقه‌ای در شعاع سه کیلومتری انجام می‌شود، افزود: هم‌اکنون ۴ کانون شناخته شده از سوی بخش خصوصی برای اجرای طرح قرارداد بسته شده است.

رئیس اداره دامپزشکی آمل تصریح کرد: اجرای طرح واکسیناسیون بیماری نیوکاسل طیور در مزارع مرغ مادر و تولیدی نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به اجرای واکسیناسیون دام جهت بیماری تب مالت ابراز داشت: هم‌اکنون در این شهرستان ۷۰ هزار راس بز و گوسفند و ۲۱ هزار راس گاو وگوساله از سوی دامپزشکی شهرستان آمل شناسایی شده است.

نظری خاطرنشان کرد: با توجه به قرارداد با بخش خصوصی واکسیناسیون این حیوانات تا یک ماه دیگر به پایان خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز