خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام‌نور آمل خبرداد:

کسب رتبه شانزدهم ایران در جایگاه علمی دنیا

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۷۸

هم‌اکنون دانشگاه پیام‌نور به لحاظ سطح علمی در رتبه هشتم دانشگاه‌های کشور قرار دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان آمل از کسب رتبه شانزدهم ایران در جایگاه علمی دنیا خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، علی ابوالحسنی عصر شنبه در مراسم استقبال از دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه پیام‌نور این شهرستان با اعلام اینکه کشور ما طی پنج سال دیگر در رتبه چهارم دنیا قرار خواهد گرفت، اذعان داشت: مهم‌ترین مولفه یک ملت و تمدن را به اقتدار می‌رساند علم و دانش است.

وی با بیان اینکه دانشجو الگویی در جامعه هستند که باید در پوشش نظم و انضباط رعایت کنند، افزود: رعایت در مقررات و قوانین عین دموکراتیک و آزادی است که در کشور ما در حال حاضر این آزادی بین دانشجو‌ها به چشم می‌آید.

ابوالحسنی با تاکید براینکه هم‌اکنون دانشگاه پیام‌نور به لحاظ سطح علمی در رتبه هشتم دانشگاه‌های کشور قرار دارد، اظهار داشت: این دانشگاه با ۵۰۰ مراکز علمی بیش از ۴میلیون دانشجو را مورد آموزش قرار می‌دهد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور آمل با اشاره به اینکه در این دانشگاه سه هزار و ۵۰۰ دانشجو در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون در دانشگاه پیام‌نور آمل ۳۸ رشته کار‌شناسی و یک رشته کارشناسی‌ارشد تدریس می‌شود.

به گفته وی در سال تحصیلی جدید این دانشگاه با جذب ۵۰۰ دانشجو ۱۳ کادر علمی به فعالیت می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز