خبرگزاری کار ایران

آخرین آمار کرونا در مازندران؛

وضعیت کرونا در ۴ شهرستان قرمز شد/تعداد بستری ها به ۵۶۴ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۴۴۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:در حال حاضر ۵۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۱۳۴ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران،در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران،گفت:در حال حاضر ۵۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۱۳۴ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۱۲۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی گفت:حال جسمانی ۱۱۶ نفر وخیم گزارش شده است و با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،در  تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت،چهار شهرستان مازندران در وضعیت قرمز ، ۱۰ شهرستان استان در وضعیت نارنجی و ۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفتند.

بر این اساس شهرستان‌های قائم‌شهر، آمل، محمودآباد و چالوس در وضعیت قرمز و شهرستان های ساری، بهشهر، نکا، سوادکوه ، سوادکوه شمالی، بابلسر، بابل، نور، تنکابن و رامسر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

همچنین شهرستان‌های گلوگاه، میاندورود، جویبار، سیمرغ، فریدونکنار، نوشهر، عباس آباد و کلاردشت در وضعیت زرد قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز