خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور در پای صندوق رای پشتوانه قوی برای نظام است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۳۴۴

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حضور در پای صندوق رأی علاوه بر این‌که ضریب امنیت کشور را افزایش می‌دهد ، پشتوانه قوی برای نظام می‌شود تا به مردم خدمت کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز جمعه پس از انداختن رأی خود به صندوق در شعبه مصلی ساری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مردم  با حضور  در پای صندوق رأی برای مشارکت در سرنوشت شهر و نظام عیدی بزرگ را رقم خواهند زد.

وی افزود : مردم بدانند یکی از بزرگ‌ترین  نعمت خداوند ، قدرت انتخاب و تعیین سرنوشت است که انقلاب و جمهوری اسلامی ایران برای ما به ارمغان آورده است و همه باید شکر این فرصت را در پای صندوق‌های رأی به‌جای بیاوریم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : رأی بدهیم و یا به‌ظاهر در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم ، مشارکت در سرنوشت مملکت است ، پس چه‌بهتر که به‌درستی رأی بدهیم .

وی بابیان این‌که همه به‌نوعی با آرای  خود در به وجود آوردن شرایط کشور تأثیرگذار هستند ، گفت : کسی نباید فکر کند بارأی ندادن در سرنوشت کشور بی‌تأثیر است چراکه عدم مشارکت رفتاری غیرمسئولانه است .

آیت‌الله لائینی گفت : حضور در پای صندوق رأی علاوه بر این‌که ضریب امنیت کشور را افزایش می‌دهد ، پشتوانه قوی برای نظام می‌شود تا به مردم  خدمت کند.

وی افزود: امیدواریم مردم با حضور به‌موقع در پای صندوق‌های رأی ، حماسه دیگری خلق کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در چهار هزار و ۱۶۲ شعبه اخذ رأی در مازندران در حال برگزاری است و حدود ۵۷ هزار نفر هم به‌عنوان عوامل اجرایی و نظارتی کار اخذ رأی از مردم را در این شعب بر عهده‌دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز