خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران در دیدار با استاندار مازندران:

احترام به دولت احترام به ولایت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۰

شکیلات خانه کارگر مازندران با داشتن بیش از ۵۰ هزار عضو یکی از تشکلات قدیمی و استخوان داری در سطح کشور و استان است که همواره ضمن احترام به همه دولتمردان بدون هر نگاه سیاسی به بیان مطالبه کارگران پرداخته است.

ایلنا: نصرااله دریابیگی دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران در دیدار با ربیع فلاح استاندار جدید مازندران به نمایندگی از کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی ضمن قدردانی از زحمات سیدعلی اکبر طاهایی استاندار سابق مازندران با ابراز خرسندی از انتخاب شایسته استاندار جدید گفت: تشکیلات خانه کارگر مازندران با داشتن بیش از ۵۰ هزار عضو یکی از تشکلات قدیمی و استخوان‌دار در سطح کشور و استان است که همواره ضمن احترام به همه دولتمردان، بدون هر نگاه سیاسی به بیان مطالبه کارگران پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، وی افزود: امروز یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که کارگران آزادانه به بیان مشکلات خود می‌پردازند و از هر تریبونی فریادهای خود را که با درد و غصه همراه است به‌گوش مسئولین می‌رسانند.

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که نباید عدالت را فدای توسعه کرد گفت: متاسفانه در مازندران طی سال‌های گذشته شاهد این بی‌عدالتی بوده‌ایم و از مسئولین کشوری انتظار داریم که به مشکلات کارگران و بازنشستگان عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

دریابیگی با تاکید به اینکه حمایت از دولت حمایت از ولایت است گفت: امید داریم در دولت جدید علاوه بر اینکه شاهد تدبیر برای رفع مشکلات جامعه کار و تولید باشیم، عامل دوستی و وحدت بین جامعه کارگری و استفاده از نخبگان این قشر برای اداره کشور در پست‌های مختلف باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز