خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل اوقاف مازندران؛

رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه آمل معرفی شد

کد خبر : ۱۰۴۸۰۵

طی مراسم تودیع و معارفه روسای اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل با حضور مدیرکل اوقاف استان مازندران رسولی علیخانی رئیس جدید اوقاف آمل معرفی شد.

ایلنا: طی مراسم تودیع و معارفه روسای اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل با حضور مدیرکل اوقاف استان مازندران رسولی علیخانی رئیس جدید اوقاف آمل معرفی شد.

به گزارش ایلنا از آمل، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مهدیان رئیس سابق اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اوقاف این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آمل برگزار شد، با اشاره به عملکرد پنج ساله خود ابراز داشت: در این سال‌ها سعی شده فعالیت این حوزه از نهاد خدماتی به سمت نهاد فرهنگی سوق داده شود.

وی برگزاری برنامه‌هایی چون نشاط معنوی، ‌ مدیریت کلان فرهنگی در بقاع متبرکه، ‌مراسمات ملی و مذهبی در اماکن مذهبی و متبرکه‌، اجرای طرح‌های آرامش بهاری از دیگر عملکرد خود طی این سال‌های خدمت بیان و عنوان کرد: در بخش‌های عمرانی نیز اجرای طرح جامع امامزاده عبدالله(ع) با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه از سوی کمک‌های مردمی، احرای طرح جامع امامزاده حسن لهاش در زمینی به ماسحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد ریال، طرح جامع امامزاده ۱۸ تن روستای رزکه، احداثکتابخانه امامزاده ابراهیم(ع) با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد و دیوارکشی این امامزاده‌، اجرای طرح جامع امامزاده عالی کیاسلطان و امامزاده سیف‌الدین گنگرج‌کلا صورت گرفته است.

مهدیان با بیان اینکه در این سال‌ها یک هزار و ۷۰ خادمین بقاع متبرکه تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، تصریح کرد: همچنین برای ۹۳۵ نفر از متولیان حکم اعضای هیات امنا صادر شده است.

در پایان این مراسم لوح تقدیر از سوی اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران توسط مدیرکل به حجت‌الاسلام حسین مهدیان به پاس پنج سال زحمات به اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل اهدا و حکم ریاست این اداره به رسولی علیخانی تقدیم شد.

حجت الاسلام علیخانی اهل مازندران است و سابقه ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرقو استان یزد و ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودسر استان گیلان را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز