خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آمل:

مسئولان اجرایی در هفته دفاع مقدس به برنامه‌های سنتی فکر نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۰۳

مسئولان اجرایی باید با به توجه تغییراتی که طی سال‌های اخیر شکل گرفته را مورد استفاده قرار دهند و به درج آن در جلوی دستگاه‌های ادرای خود بپردازند.

ایلنا: معاون فرماندار آمل تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس به اجرای برنامه‌های سنتی فکر نکنند.

به گزارش ایلنا از آمل، سیدجعفر رسولی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان با بیان اینکه همه باید در امر برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس به روزرسانی باشند، یادآور شد: برخی از ادارات متاسفانه با نصب پارچه و بنر فقط به اعلام این هفته می‌پردازند و این کافی نیست.

وی با تاکید براینکه در هفته دفاع مقدس سعی شود از سخنان امام و بزرگان دینی مورد استفاده قرار گیرد، اظهار داشت: مسئولان اجرایی باید با به توجه تغییراتی که طی سال‌های اخیر شکل گرفته را مورد استفاده قرار دهند و به درج آن در جلوی دستگاه‌های ادرای خود بپردازند.

رسولی تصریح کرد: باید در این امر به مردم یادآور شویم که عزت و سربلندی کشور با تلاش و رشادت‌های چه کسانی حاصل شده است.

معاون فرماندار آمل با اشاره به اینکه اصل ولایتمداری در نظام را باید سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: با روش دست و مناسب باید الگوی خود و دیگر کشور‌ها شویم تا دیگر دشمنان اسلام به فکر تجاوز خاک ما نیافتند.

وی با اعلام اینکه امروزه جنگ دشمنان نظام به روش‌های دیگر اعمال می‌شود، اذعان داشت: درخشندگی ایران در صنعت هوا و فضا، هسته‌ای و سدسازی و حرف اول زدن در دنیا زیرسایه شهدای ما و ایستادگی آن‌ها در طی هشت سال دفاع مقدس است.

رسولی خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی با بصیرت و آگاهی دادن مردم با دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می‌توانند فتنه‌های دشمنان غرب را خنثی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز