خبرگزاری کار ایران

یادداشت/

باز هم نوش دارو بعد از مرگ سهراب

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۲۷۱

پرستاران و کادر درمانی شهر و دیارمان خسته اما غیرتمندانه در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در حال جنگ و جانفشانی هستند و خدارو خوش نمی‌آید حتی از یک لحظه در اتخاذ تصمیمات درست و سخت گیرانه برای مهار این ویروس مرگبار و کاهش تلفات غفلت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،تردد غیر بومی ها در ایام تعطیل و یا آخر هفته ها در ایام شیوع کرونا به استان های شمالی موضوعی است که از همان ابتدا مورد اعتراض بومی ها و مردم شهرهای شمالی بود.

 موضوعی که در حدود یکسال گذشته و در بحث شیوع ویروس منحوس کرونا و راه های مقابله و کنترل آن کاملا مشهود است و اگر از ابتدا توسط ستاد ملی مقابله با کرونا مورد توجه بیشتری قرار می گرفت امروز تا حد زیادی در مهار و کنترل این بیماری منحوس موفق تر بودیم!

سیما سادات لاری،سخنگوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به مازندران،به منظور نظارت محدودیت های طرح شهید سردار سلیمانی که مهمترین دستآوردش را مطلع شدن از صدور مجوز های بی شمار تردد خودروهای شخصی از فرمانداری های استان تهران به مازندران دانست در جمع خبرنگاران از مکالمه تلفنی خود با محسنی بندپی، استاندار تهران خبر داد و اعلام کرد: قرار بر این است که از شنبه اعمال محدودیت های تردد از پایتخت به مازندران وضعیت قرمز سخت گیرانه تر شود!

حال چند سوال مطرح است؛

اول اینکه چرا علی رغم اینکه بارها در رسانه های بومی و کشوری موضوع مجوزهای تردد بدون حساب و کتاب از فرمانداری های تهران به استان های شمالی اعلام شد، هیچ واکنشی داده نشد و آیا سخت گیری‌های  امروز اصطلاحا نوش دارو بعد از مرگ سهراب نیست؟!

دوم اینکه اگر قرار بر اعمال محدودیت های سخت گیرانه تر مطرح باشد چرا از شنبه ۲۰ دی؟! آیا جز این است که بیشتر ترددها از تهران به مازندران در آخر هفته ها است؟!

و در انتها اینکه شاید واقعا شرایط شیوع کرونا در مازندران اینقدر حیاتی و اضطراری نیست که سخنگوی وزارت بهداشت و یا استاندار مازندرانی تهران این سخت گیری در محدودیت ها را از روز شنبه اعمال خواهند کرد!

مازندران مظلوم امروز حال و روز خوبی ندارد برای مثال همین دیروز یکی از مهربان‌ترین معلم‌های شهرمان، حامد دیانی،رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری را بخاطر ابتلا به کرونا از دست دادیم!

پرستاران و کادر درمانی شهر و دیارمان خسته اما غیرتمندانه در خط مقدم مقابله با این ویروس کرونا در حال جنگ هستند و خدارو خوش نمی آید حتی از یک لحظه غافل شد چه برسد به چند روز!!

خدایا چنان کن سرانجام کار / تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز