خبرگزاری کار ایران

مرادی: 4 پنالتی ما را مقابل رایکا نگرفتند/ داور تحت تاثیر نام دست‌نشان قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۳۵۱

مدافع تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: درحالی که کمک داور نقطه پنالتی را اعلام کرده بود، داور بازی پرچم را خواباند و پنالتی نگرفت.

رضا مرادی مدافع باتجربه تیم فوتبال قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با رایکا بابل گفت: از دقیقه یک تا نود بازی مالک توپ و میدان بودیم و شش-هفت موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم. تیم ما تیم بسیار جوانی است. ما در تیم‌مان متولد 81 داریم. کادرفنی به این بازیکنان اعتماد کردند و در آینده این بازیکنان بسیار درخشان ظاهر خواهند شد. بازی روند طبیعی خودش را طی کرد و از لحاظ فوتبالی یک سر و گردن از حریف بالاتر بودیم. 

وی درخصوص داوری این بازی که بسیار نیز پر بحث بود توضیح داد: یک صحنه کمک داور پنالتی گرفت ولی داور وسط بازی را برگرداند و در این بازی، چهار پنالتی برای ما نگرفتند. داور بازی تحت تاثیر نام نادر دست نشان قرار گرفته بود و انگار نمی‌خواست حق را در زمین اجرا کند. در بازی با هوادر هم قبل اینکه گل دریافت کنیم روی بازیکن ما خطا شد ولی داور خطا نگرفت و همان توپ گل شد. اگر اشتباهات داوری نبود ما بالای جدول بودیم. تنها خواسته ما این است که داورانی بگذارند تا عدالت را برقرار کند.

وی ادامه داد: در بازی با رایکا مدافع حریف من را در محوطه جریمه زد و باید پنالتی اعلام می‌شد اما داور وسط به من کارت زرد دوم را داد و به راحتی تیم ما را 10 نفره کرد. انتظار ما این است که کمیته داوران فیلم این بازی را به دقت مشاهده کند و از داوران بهتری برایمان استفاده کند. حق تیم ما اینجای جدول نیست و اشتباهات داوری سبب شده تا ما در سه بازی گذشته نتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

مرادی درخصوص کار کردن با داریوش هرمزی نیز گفت: اولین سالی است که با ایشان کار می‌کنم. ایشان مربی با انگیزه و با روحیه بالایی است. آقای هرمزی همیشه به آینده امیدوار است و پرتلاش و بسیار آدم خاکی هستند. ایشان مدرس فیفا هستند و واقف به علم روز دنیا هستند و از لحاظ فنی و شخصیتی بسیار فرد قابل احترامی هستند. از اینکه شاگرد ایشان هستم، خدا را شکر میکنم.

وی درخصوص هدفگذاری این فصل باشگاه قشقایی نیز گفت: قطعا حفظ سهمیه هدف اول باشگاه است اما ما دنبال ماجراجویی هستیم. ما بدمان نمی‌آید که همانند سایر تیم‌ها در بالای جدول باشیم. قطعا جایگاه قشقایی در این فصل به نسبت فصل گذشته بهتر خواهد شد.

مدافع قشقایی در خاتمه با تمجید از هواداران این تیم اظهار داشت: هواداران قشقایی مردمان با ادب و باشخصیتی هستند. کمکتر تیمی چنین هوادارانی دارد. جای آنها در ورزشگاه خالی است. آرزویمان بازی کردن با حضور این هواداران است. حمایت معنوی آنها در هر بازی پشت تیم ما است و ما برای خشنودی آنها در میادین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز