خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هئیت رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی:

به دنبال صدای واحد در صنعت لوازم خانگی هستیم/ سیاست های صادراتی نیازمند بازنگری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۹۲

سخنگوی هیئت مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: هدف ما ایجاد یک صدای واحد در صنعت لوازم خانگی کشور است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری لوازم خانگی ایران، سخنگوی هیئت مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در نشست خبری صبح روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت : هدف ما ایجاد یک صدای واحد در صنعت لوازم خانگی کشور است.

محمود قهاری ادامه داد : صنعت لوازم خانگی ایران دومین صنعت بزرگ کشور است و باید به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وی گفت : رویای ما صادرات محصول به کشورهای مختلف جهان است. تمام تلاش خودرا می‌کنیم تا به اهداف خود برسیم.

سخنگوی هیئت رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی ادامه داد : از سال گذشته موضوع قیمت گذاری دستوری مطرح بود و جلسات متعددی با نهادهای مربوطه برگزار شد. افزایش نهاده های تولید مانند قطعات، حمل و نقل، ارز نیمایی و … همه و همه باعث شد تا تولیدکنندگان با مشکلات زیادی مواجه شوند.

وی گفت : اقتصاد یک موجود زنده است و راه خودرا پیدا می‌کند. افزایش قیمت دستوری ۱۰ درصدی کمکی به تولیدکننده نکرده اما وجود رقابت در بازار باعث می‌شود که قیمت گذاری راه خودرا به درستی پیدا کند.

قهاری افزود : با توجه به همه فشار ها نمی توان تولید را متوقف کرد. برای تامین سرمایه و مسائل دیگر تولید با سود کم ادامه داشته باشد. اینکه میگوییم تولید کننده در فشار است پس نباید تولید کند، درست نیست.

وی در پایان گفت: برای صادرات زیرساخت های کشور بسیار مهم است. کشورهایی که مبنای صادراتی دارند تمام سیاست گذاری ها بر اساس تسهیل صادرات است. مشکلات مختلفی در این حوزه وجود دارد که باید دولت در سیاست گذاری های این حوزه تجدید نظر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز