خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد:

عوامل اجرایی انتخابات از آرای مردم صیانت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۶۲۷

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد: عوامل اجرایی انتخابات این استان از آرای مردم صیانت کنند.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا از لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در نشست هم اندیشی هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات تزریق خون تازه در کالبد انقلاب و برگزاری صحیح آن با مؤلفه‌های خود باوری، خدا باوری و مردم باوری مایه عزت و افزایش شرف اسلامی است.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات سالم، عوامل اجرایی را در عرصه انتخابات امین‌الله نامید که لازم است با صیانت از آرا مردم، اهتمام لازم را داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به افتخار آفرینی مسئولین و اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در مراحل مختلف انقلاب، گفت: در دوره‌های مختلف بار امانت الهی در عرصه‌های دفاع مقدس، تولید و اشتغال و … به خوبی حفظ شده و در عرصه انتخابات که مظهر خود باوری، مردم باوری و خدا باوری است، با مُرّ قانون و حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد، مدال امین الله بودن بر سینه مجریان انتخابات خواهد درخشید.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه نظام اسلامی بر پایه انتخابات پایه گذاری شده است، گفت: اجرای صحیح و قانونمند مایه عزت و افزایش شرف اسلامی است و با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، انتظار می‌رود انتخاباتی مقتدر، شفاف و قانونمند در استان برگزار شود.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز