خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری لرستان:

برگزاری جشنواره اقوام گامی موثر در ایجاد همگرایی ملی است

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۴۶۶

معاون سیاسی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره اقوام گامی موثر در ایجاد همگرایی ملی است، گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها فرصت بسیار خوبی برای معرفی فرهنگ‌های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، محمود ثمینی در بازدید از جشنواره اقوام که به میزبانی لرستان در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خرده فرهنگ‌های متفاوت و بی‌بدیلی در برخی استان‌ها وجود دارد که با کنار یکدیگر قرار گرفتن، رنگین‌کمان زیبایی را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه حائز اهمیت بوده، همه اقوام عرق ملی و میهنی دارند و بسیار ارزشمند در کنار یکدیگر توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

معاون سیاسی استانداری لرستان با اشاره به تمدن تاریخی و باستانی استان، بیان داشت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها فرصت بسیار خوبی برای معرفی فرهنگ‌های مختلف استان‌های سراسر کشور به ویژه لرستان است.

ثمینی اظهار داشت: قبل از شروع جشنواره، جلسات هماهنگی بسیاری به منظور برگزاری هر چه بهتر انجام شد، همچنان که امروز شاهد استقبال خوب مردم و برقراری نظم و امنیت خاصی در جشنواره هستیم.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره اقوام گام موثری در ایجاد همگرایی ملی است، گفت: برپایی برنامه‌های مختلف همانند برپایی موسیقی اقوام، بیش از پیش بر کیفیت این جشنواره افزوده است.

انتهای پیام/
زهرا احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز