خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان:

لرستان از استان‌های مهم پدافند غیرعامل در کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۴۶۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل از طرف دستگاه‌ها و نهادهای استان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، محمود ثمینی در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان با بیان اینکه اهمیت پدافند غیرعامل بر کسی پوشیده نیست و انسان از ابتدا تاکنون به روش‌های مختلف این مهم را رعایت کرده است، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت جامعه بشری و تکنولوژی، تهدیدات نیز افزایش یافته بنابراین موضوع پدافند غیر عامل از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی در ادامه افزود: به تناسب نیازهای بشری و جامعه انتظارات افراد نیز افزایش پیدا کرده است، از این‌رو کسانی که این مسئولیت را برعهده دارند باید روی این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بیان کرد: با توجه به جنگ جهانی اول و دوم موضوع پدافند غیرعامل از طرف کشورها بیشتر از سایر پدافند‌ها مورد توجه قرار گرفت و در ایران نیز با توجه به تجربه وقوع جنگ تحمیلی و بلایای طبیعی و دیگر حوادث و تهدیدات هم پدافند غیرعامل اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: موضوع مطالعه طرح جامع پدافند غیرعامل باید از طرف دستگاه‌ها و نهادهای استان به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

ثمینی با گلایه از بعضی دستگاهها که این موضوع را تا به حال جدی نگرفته‌اند، گفت: در اجرای این طرح نقش تخصصی دستگاه‌ها بسیار مهم است، بنابراین ضرورت دارد مدیران به صورت مستقیم ورود کنند.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت سوق الجیشی و استراتژیکی که لرستان در کشور دارد، از استان‌های مهم در بحث پدافند غیر عامل به شمار می‌آید و نیاز به پیش بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم است.

انتهای پیام/
مژگان شیری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز