خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد:

به روز رسانی مطالبات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۷۱۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از به روز رسانی مطالبات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، کوروش ساکی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طی هفته گذشته بخش عمده‌ای از مطالبات پرسنل در قالب‌های مختلف پرداخت شد، اظهار داشت: بسته پرداختی دیگری طی هفته جاری برای دیگر مطالبات جامانده در نظر گرفته شده است که به حساب پرسنل واریز خواهد شد.

ساکی‌ با بیان اینکه این دانشگاه در پرداختی مطالبات نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد، تصریح کرد: به دلیل کسری بودجه ای که طی این یکی دو سال برای سازمان های بیمه گر به وجود آمد پرداخت بسیاری از مطالبات پرسنل دانشگاه های علوم پزشکی کشور با مشکل مواجه شد.

وی خاطر نشان کرد: با این وجود در دانشگاه علوم پزشکی لرستان تلاش های انجام شد که تا حد امکان این معوقات جبران شود و در این زمینه جزو ده دانشگاه برتر کشور هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با ابراز ناراحتی از تعویق مطالبات اعضای هیأت علمی به عنوان پشتوانه‌های علمی و اعتباری دانشگاه، یادآور شد: متأسفانه این یک مشکل کشوری است که گریبانگیر تمامی دانشگاه‌های کشور شد و  به عنوان رئیس دانشگاه از سعه صدر اعضای هیأت علمی دانشگاه در این مدت تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
محمود احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز