خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد:

تصویب ۴۰ مصوبه برای رفع مشکلات بخش ذلقی الیگودرز

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۵۱۲

استاندار لرستان از تصویب ۴۰ مصوبه برای رفع مشکلات بخش ذلقی الیگودرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، سیدموسی خادمی در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در بخش ذلقی شهرستان الیگودرز اظهار کرد: طبق برنامه‌ای که داریم قرار شده به همه بخش‌های استان سرکشی کنیم و در همان بخش شورای توسعه را تشکیل دهیم که شروع کار ما نیز از بخش‌های محروم بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون به پنج بخش سفر کرده‌ایم، افزود: دو بخش در شهرستان الیگودرز بوده و امروز نیز افتخار داشتیم در خدمت مردم شریف ذلقی زندگی باشیم.

خادمی با اشاره به اینکه به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس، فرماندار و همه مدیران عضو شورای توسعه دیداری با مردم داشتیم، ادامه داد: از نزدیک با مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف مطلع شدیم و بعد از آن هم شورای برنامه ریزی تشکیل شد.

استاندار لرستان بیان کرد: با توجه به کارهای کارشناسی که قبلا انجام شده بود، حدود ۴۰ مصوبه در بخش‌های مختلف زیرساختی و خدماتی تصویب شد که عمده آنها باید امسال اجرا شود و تعدادی نیز در سال ۹۸ عملیاتی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این مصوبات در بخش‌های کشاورزی، مخابرات، بهداشت و درمان و گردشگری و حوزه‌های مختلف بوده و مصوبات خیلی خوبی انجام شده است که به خاطر محرومیت منطقه توجه بیشتری از طرف دستگاه‌ها به نوع مصوبات و اعتبارات انجام شده است.

خادمی با بیان اینکه این منطقه دارای ویژگی‌های خاصی است، افزود: از جمله این موارد می‌توان به موقعیت قرارگیری بین چهار استان آن اشاره کرد که خصوصیت برجسته‌ای است.

خادمی اظهار کرد: وجود امام‌زاده  محمدبن حسن و تعداد زیاد زوار آن و سد رودبار به عنوان یکی از سدهای مهم کشور می‌تواند باعث توسعه منطقه شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در سال گذشته شاهد مطالعه راه منطقه به سمت مسجد سلیمان هستیم که پیوست بودجه بود و امسال اجرای آن آغاز شده و هم‌اکنون نیز پیمانکاران شروع به کار کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
آرین شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز