خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان خبر داد:

دستگیری قاتل درختان بلوط در دادآباد لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۶۳۰

مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت: فردی سابقه‌دار که اقدام به قطع درختان بلوط می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران از دستگیری تخریب‌کننده درختان جنگلی در لرستان خبر داد و اظهار داشت: فردی سابقه‌دار که هرساله اقدام به قطع درختان بلوط می‌کرد دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد خاطی سال گذشته دستگیر و راهی زندان شده بود افزود: این فرد متخلف با اقدام به قطع درختان بلوط در استان چوب‌های جمع‌آوری‌شده را برای کارگاه‌های مبل‌سازی در اصفهان و یزد ارسال می‌کرد و از این طریق برای خود درآمدزایی می‌کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان عنوان کرد: فرد خاطی پس از کشیدن حبس و جریمه سنگین، به قید ضمانت و وثیقه آزادشده بود که بار دیگر دست به قطع درختان بلوط در اراضی داد آباد زده بود که توسط کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری که به‌صورت شبانه‌روز در حال گشت زنی هستند دستگیر شد.

وی بیان کرد: کارکنان یگان حفاظت به یک دستگاه خاور ایسوزو در منطقه داد آباد که کاه و کلش حمل می‌کردند مشکوک شده و پس از بازرسی مشخص شد در زیر کاه و کلش‌ها، درختان بریده‌شده بلوط را جاسازی کرده است.

نجفی به دستگیری فرد خاطی و توقیف درختان قطع‌شده اشاره کرد و گفت: فرد متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی و اموال مکشوفه توقیف شد.

 

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز