خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان عنوان کرد:

طرح توسعه کانون ادب خرم‌آباد اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۷۵۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به مراکز فرهنگی و تربیتی، خاطرنشان کرد: طرح توسعه کانون ادب خرم‌آباد اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، حبیب الله خجسته‌پور در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه در بحث تغییر کاربری اماکن آموزشی، کاربری‌های ساختمان‌های نهضت سوادآموزی منطقه بیران‌شهر مورد تصویب قرار می‌گیرد، اضافه کرد: معاون عمرانی استاندار تکلیف مصوبات شورای آموزش و پرورش را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

وی با طرح این سئوال که آیا می‌شود بخشی از یک فضای آموزشی را تغییر کاربری داد یا خیر، تصریح کرد: باید استعلامات لازم در این خصوص صورت گیرد چرا که عموما تغییر کاربری در خصوص کل مساحت یک زمین جامعیت دارد.

خجسته‌پور به تصویب ساخت مدارس شبانه‌روزی بروجرد و بیر‌ان‌شهر اشاره و با ذکر این مطلب که توسعه راه‌ها و وسایل نقلیه موجب کاهش استقبال دانش‌آموزان از مدارس شبانه‌روزی شده است، اضافه کرد: در مدارس شبانه‌روزی باید به‌دنبال بهره‌وری در مدارس شبانه‌روزی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر صرورت مرمت و توسعه کانون فرهنگی و تربیتی ادب خرم‌آباد تاکید و با ذکر این مطلب که این کانون فضایی نوستالوژیک دارد، اظهارکرد: دوران اوج این کانون در حوزه‌های هنری و موسیقی بود و احیای کانون ادب حفظ یک اثر تاریخی است این در حالی است که مزیت کانون ادب مرکزیت است.

وی به عدم تعریف فرهنگسرا در چارت آموزش و پرورش اشاره  کرد و گفت: طرحی به عنوان طرح توسعه برای کانون فرهنگی تربیتی ادب تعریف شود و در این طرح توسعه ساختمان قدیمی کانون و تجهیز آن شود و اولویت بعدی الحاقات این کانون در دستور کار قرار گیرد.

خجسته‌پور تصریح کرد: درصورت تامین زمین و احداث ساختمان هنرستان ورزشی دخترانه این ساختمان در اختیار کانون ادب قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به تهیه طرح دبیرستان حضرت امام(ره) بروجرد تاکید کرد و با ذکر این مطلب که هفته گذشته نتایج کنکور اعلام شد که موجب نگرانی‌هایی در استان شد، خاطرنشان کرد: دستور کار اصلی شورای آموزش و پرورش بررسی وضعیت استان در کنکور باشد.

انتهای پیام/
سلمان حیدری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز