خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان:

در سال‌جاری 500 کیلوگرم مواد مخدر در لرستان کشف شده است

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۴۹۲

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در سال‌جاری 500 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان لرستان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سردار محمد قنبری روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: در این راستا امسال همچنین 450 نفر در قالب 3 باند توزیع و فروش مواد مخدر در این استان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه استان لرستان در نیمه دوم سال 92 در زمینه وقوع سرقت، رتبه هفتم و در زمینه کشفیات رتبه سی ام کشور را داشته است، تصریح کرد: با تلاش ماموران ناجا در پایان سال 94 در وقوع سرقت این استان رتبه نوزدهم و در کشفیات رتبه ششم کشور را به خود اختصاص داده است.

 وی اظهار داشت: اکنون تمام پرونده های پلیس فتا در استان 100درصد رسیدگی شده و با نظارت کامل پلیس فتا در فضای مجازی، محیطی امن را در استان فراهم کرده ایم.

سردار قنبری افزود: در چشم انداز سال 95 تلاش می کنیم وقوع جرم در استان نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف 200کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری شش نفر از قاچاقچیان در شهر خرم آباد خبر داد و افزود: این میزان مواد در فروردین ماه سالجاری توسط پلیس مبارزه با مواد مخدراستان با برنامه ریزی و با هماهنگی دادستان کل استان، کشف و ضبط شده است 

وی با بیان اینکه دو خودرو از اعضای باند قاچاق توقیف شده ،گفت: اعضای این باند که از چهار نفر وارد کننده و دو نفر خریدارتشکیل شده بودند، در زمان تحویل مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار قنبری همچنین در ادامه از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان و قم خبر داد وگفت: طی این مدت موفق به کشف 60کیلوگرم مواد مخدر و توقیف 2دستگاه خودرو با همکاری و اعزام نیرو به استان قم ، قبل از رسیدن به استان البرز و دستگیری چهار نفر از قاچاقچیان شده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز