خبرگزاری کار ایران

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان خبر داد:

صدور مجوز راه‌اندازی نخستین صندوق پژوهش و فناوری لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۳۵۲

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان گفت: نخستین صندوق پژوهش و فناوری در این استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، محمود رضا شاکرمی با بیان اینکه در پنجمین جلسه از دوره جدید فعالیت کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری، تقاضای پارک علم و فناوری لرستان و شرکت های همراه بررسی شدند، افزود: مجوز تأسیس نخستین صندوق پژوهش و فناوری تحت عنوان «افلاک» در استان صادر شد.

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان اظهار داشت: در جلسات قبلی این کار گروه ضوابط و مدارک لازم برای بررسی درخواست های وارده در خصوص تأسیس صندوق های پژوهش و فناوری به تصویب رسیده بود .

وی تصریح کرد: در این راستا تقاضای پارک علم و فناوری استان لرستان به عنوان نخستین متقاضی که اسناد و مدارک خود را تکمیل کرده بود، پس از انجام اصلاحات لازم بررسی و مجوز مربوطه صادر شد.

شاکرمی با بیان اینکه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۴۴ قانون حمایت از تولید رقابت پذیر مصوب هیئت وزیران، تشکیل شده است، عنوان کرد: همچنین در این ماده، تأسیس صندوق های پژوهش و فناوری جدید، ذیل ماده ۵ قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات تنفیذ شده است.

وی بیان کرد: تا قبل از فعال شدن این مجموعه، کارگروه پیشین که بر اساس ماده ۱۰۰ قانون سوم توسعه تشکیل شده بود، طی ۱۲ سال ۱۳ جلسه برگزار و برای ۱۸ صندوق پژوهش و فناوری مجوز صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز