خبرگزاری کار ایران

فرماندار پلدختر:

دستاوردهای دولت تدبیر و امید در دهه فجر اطلاع‌رسانی شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۰۰۷

فرماندار پلدختر گفت:دستاوردهای نظام و دولت تدبیر و امید در یک سالگذشته در دهه مبارک فجر برای مردم اطلاع رسانی شود .

به گزارش ایلنا، نورالدین درمنان دهه فجر را بزرگترین جشن ملی، دینی و مردمی ایران دانست و افزود: دهه فجر یادآور عظمت و شکوه ملت ایران است و بیان عملکردها به مردم امید و نشاط را در جامعه تقویت می‌کند و بستر خدمت بیشتر به مردم را فراهم می‌سازد .

 وی گفت: برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر با شکوه تر و با کیفیت ودر راستای ترغیب حضور پر شور مردم در انتخابات اجرا می‌شود .

وی بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید موجب افزایش همدلی و همزبانی نظام اسلامی با مردم شود افزود: دهه فجر نماد وحدت، وفاق و همدلی مردم و مسئولان است .

فرماندار پلدختر گفت: دبرنامه های دهه فجر در راستای ترغیب مردم به حضور در انتخابات باشد و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این برنامه ها نشان از وفاداری آنان به اسلام و انقلاب است .

وی تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت:برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر با توجه به شرایط کشور و منطقه باید با کیفیت بیش تر و در راستای ترغیب حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات برگزار شوند .

درمنان با بیان این که دهه مبارک فجر نشانه بارز ظلم ستیزی ملت ایران است افزود: برگزاری دیدارهای عمومی و نشست های مسئولان با مردم در این ایام موجب افزایش نشاط اجتماعی در هفته های منتهی به انتخابات می شود.

وی با بیان این که، دهه مبارک فجر ماندگارترین رویداد انقلاب اسلامی است گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل جوان و امروز بدرستی تبیین و معرفی شود.

فرماندار پلدختر تکریم بهمن را تکریم عدالت جویی در راستای اندیشه بزرگ امام راحل (ره) دانست و اظهار داشت : بعد ار تبلور شکوه ملت ایران در بهمن ماه باید شرایط شکوه دیگری را در هفتم اسفند رقم بزنیم پس باید نگاه‌مان را بر پایه حضور تمامی فکرها و اندیشه ها در فضای سیاسی حاکم باشد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز