خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ارشاد پلدختر:

ارزش‌های انقلاب در قالب هنر به مردم عرضه شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۱۸۰

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر گفت: ارزش‌های دینی و ملی در قالب هنر که بستر مناسبی برای زنده نگه داشتن است به مردم عرضه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا درپلدختر ، فریدون کریمی فرد در جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان پلدختر، افزود: دهه فجر یادآور خاطرات و حماسه سازی مردم ایران در مقابل رژیم ستمشاهی است و بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب به نسل سوم انقلاب است. 

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی دارای ماهیت فرهنگی است، تصریح کرد: کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان تصمیم به برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در سطح شهرستان دارد .

وی با بیان این که هنر ماندگارترین وسیله انتقال ارزش های انقلاب است ،اظهار داشت: هنرمندان متعهد ما می توانند ارزش ها و باورها را در قالب هنر به قشر جوان و نوجوان منتقل کنند .

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر پلدختر با بیان این که اجرای برنامه های هنری بر شکوه برنامه های دهه فجر می افزاید، عنوان کرد: یکی از راه های کیفی سازی برنامه های دهه فجر انجام کارهای هنری است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی موجود در جهت تبیین اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم .

کریمی فرد با بیان این که انقلاب ما، انقلاب ارزش ها و خوبی ها است، یادآور شد: دهه مبارک فجر و گرامیداشت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب در نگارخانه، برگزاری مسابقه ادبی در قالب قطعه ادبی، شعر و داستان، برگزاری همایش کودک ونوجوان در سالن آمفی‌تئاتر، برگزاری ایستگاه نقاشی، اجرای نمایش عروسکی،از برنامه های کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر این شهرستان است.

رئیس اداره ارشاد پلدختر، رونمایی از کتاب راهیان عرش با موضوع زندگی‌نامه شهدای شهرستان ، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و برگزاری مسابقه بومی و محلی را از دیگر برنامه های کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان پلدختر برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز