خبرگزاری کار ایران

رضا آریایی:

بارش شدید باران در لرستان تلفات جانی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۹۷۲

مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه لرستان گفت: بارش سنگین برف در نورآباد و همه گردنه‌های کوهستانی استان لرستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد_ رضا آریایی مدیر کل ستاد حوادث غیر مترقبه لرستان امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش های 24 ساعت گذشته در استان، گفت:با توجه به حجم بالای بارش باران در سراسر شهرهای لرستان آب‌گرفتگی خیابان‌ها و معابر در بیشتر شهرهای استان صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

مدیر کل ستاد بحران لرستانبا اشاره به بارندگی های آذر ماه امسال در استان ،افزود: خدا را شاکریم که آذر ماه نیز مانند آبان ماه شاهد بارش الهی در سطح شهرها و روستاهای استان بودیم و این بار بارش ها در اکثر مناطق به شکل برف بود و موجب خوشحالی همه مردم استان شده است.

آریایی  همچنین میزان بارش باران طی 24ساعت گذشته تاکنون در شهرهای استان را به شرح زیر اعلام کرد:  شهرستاننورآباد با66 میلی متر بیشترین، کوهدشت 64، رومشگان 62، ریمله در شمال خرم‌آباد 57، خرم‌آباد 47، دورود 20، سیلاخور 30، الشتر 45، بروجرد 38، پلدختر 50، ایمان‌آباد 19، سپیددشت 9 میلی‌متر کمترین میزان بارش و شهرهای ازنا و الیگودرز نیز به صورت ابری گزارش شده است. 

 وی با توجهبه اینکه امسال بارش های پاییز به طور متوسط از ۲۴۶ میلی متر عبور کرده است،اظهار داشت: این مقدار بارش در طول ۴۰ سال گذشته در فصل پاییز بی سابقه بوده است.

آریایی با اشاره به  اینکه خوشبختانه تاکنون تلفات و یا جراحات ناشی از بارندگی‌های اخیر در لرستان گزارش نشده است، تصریح کرد: بارش‌ها به صورت منقطع و گاهی همراه با رگبارهای تند و نقطه‌ای در سراسر استان در جریان است.

 وی بایاد آوری اینکه در بعضی از مناطق مانند خرم آباد پل های موقتی که روی رودخانه ها نصب شده بودند مقداری برای ما تولید مشکل کردند، افزود: این امر باعث شد که آب انحراف داشته و به بعضی از منازل مسکونی خسارت وارد شود.

آریایی ضمن اشارهبه اینکه در سطح روستاها نیز مقداری خسارت داشته ایم که آب وارد برخی منازل شده است، گفت: در مجموع بارشهای ۳۸ ساعت گذشته هیچ گونه تلفات و جراحات انسانی به دنبال نداشت در پروژه های عمرانی نیز کمترین خسارت وارده را داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز