خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اموزش و پرورش لرستان

همایش «ایست! آب نیست» در آموزشگاه های لرستان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۷۷

آب در آیات و روایات مظهر پاکی و زندگی است و اساس و بنیان جوامع و شکل گیری تمدن‌های بزرگ بشری وابسته به نعمت آب است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: همایش «ایست! آب نیست» در آموزشگاه‌های استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «گودرز کریمی فر» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای فراخوان پرسش مهر ریاست محترم جمهوری و به منظور تقویت حس مسوولیت پذیری اجتماعی دانش آموزان، چهارشنبه، ۲۶ آذرماه، همزمان با سراسر کشور همایش بزرگ همایش «ایست! آب نیست» در آموزشگاه‌های لرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: پرسش مهر ریاست جمهوری به دنبال جریان سازی موثر در سطح جامعه است و دانش آموزان و فرهنگیان هم به عنوان قشر فعال و تاثیر گذار جامعه می‌توانند در هدایت درست و اثر بخش این جریان موثر واقع شوند.

کریمی فر تصریح کرد: آب در آیات و روایات مظهر پاکی و زندگی است و اساس و بنیان جوامع و شکل گیری تمدن‌های بزرگ بشری وابسته به نعمت آب است.

وی با اشاره به اینکه بحران کمبود آب در حقیقت بحران آینده دنیا خواهد بود، گفت: باید به دنبال راهکارهای اجرایی برای رفع این معضل و مدیریت بهینه بر منابع آبی بود.

همچنین معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان هم در خصوص این همایش افزود: در این همایش در تحلیل پرسش مهر پانزدهم رئیس جمهور، تبیین بحران کم آبی در کشور، آثار دانش آموزان در قالب مسابقات یازده گانه دانش آموزان به نمایش گذاشته خواهد شد و تلاش می‌شود تا در این خصوص فرهنگ سازی شود.

«محسن یوسفوند» گفت: انتظار می‌رود مسوولان و متولیان امر برگزاری مسابقات پرسش مهر تمام تلاش خود را در انجام مفید، مناسب و تبیین آن برای فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء آن‌ها فراهم آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز