خبرگزاری کار ایران

فراشی؛

رسانه‌ها عمده‌ترین نقش را در تحقق رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر دارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۳۴

رسانه‌ها عمده‌ترین نقش تعیین‌کننده را در تحقق رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر دارند و با کمک رسانه‌ها این مهم امکان‌پذیر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: رسانه‌ها عمده‌ترین نقش تعیین‌کننده را در تحقق رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر دارند و با کمک رسانه‌ها این مهم امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت اله فراشی، دبیر شورای هماهنگی، در جمع خانواده‌های مددجویان و زندانیان استان لرستان که در سالن شهید آوینی خرم آباد برگزار شد، گفت: مردم برای اینکه در این حوزه مداخله کنند باید مهارت‌های زندگی، سبک زندگی، ارتباط موثر با فرزندان و مهارت نه گفتن به هر آسیبی را فرا بگیرند و در این بحثتوانمند شوند تا جامعه در برابر این آسیب‌ها واکسینه شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها عمده‌ترین نقش را در تحقق رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر دارند، تصریح کرد: امیدواریم با تعامل خوبی که با رسانه‌های استان داریم از ظرفیت این رسانه‌ها در جهت همدل کردن مردم و مسئولین برای رفع مشکلات سد راه مبارزه همه جانبه باین پدیده شوم استفاده کنیم چرا که اعتقاد داریم حضور جدی رسانه‌ها در این عرصه می‌تواند کمک شایانی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز