خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی با حضور قائم‌مقام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی؛

تعاونی‌های برتر لرستان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۸۸

نهمین جشنواره امتنان از تعاونگران برتر، روز دوشنبه طی مراسمی با حضور محمدتقی حسینی، قائم‌مقام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل، در خرم‌آباد برگزار شد.

نهمین جشنواره امتنان از تعاونگران بر‌تر روز دوشنبه طی مراسمی با حضور محمدتقی حسینی، قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در امور بین‌الملل در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان در این مراسم از نام‌نویسی ۲۹۷ تعاونی برای حضور در نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های بر‌تر استان خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه تعاونی‌های استان و در ۲۱ گرایش مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، خدمات، معدنی، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، اعتبار، سهام عدالت، دانش‌بنیان، تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تعاونی‌های بانوان، تعاونی‌های آموزشی با حضور تعاون‌گران استان برگزار شده است.

علی آشتاب اشاره به اینکه سال گذشته ۱۷۰ تعاونی در این جشنواره ثبت نام کردند، اظهار داشت: امسال ۱۶ تعاونی، با توجه به ویژگی‌های مختلف از جمله نداشتن بدهی معوق، رعایت استاندارد و شرایط قانون کار و بیمه به عنوان تعاونی‌های بر‌تر انتخاب شده‌اند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ تعاون، افزایش مشارکت تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی کشور، معرفی نمونه‌های موفق تعاونی، توانمندی‌های بالقوه این بخش و تشویق تعاونی‌های استان عنوان کرد.

در این مراسم از ۱۶ تعاونی بر‌تر و یک تعاونی شایسته تقدیر با اهداء تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد:
۱ - تعاونی درب و پنجره دو جداره سیناپلاست شهرستان الیگودرز
۲-۲تعاونی مرغ‌داری گوشتی برادران زارعی شهرستان الیگودرز
۳ - تعاونی غیرانتفاعی خوارزمی شهرستان بروجرد
۴ - تعاونی شن و ماسه شهرستان پلدختر
۵ - تعاونی مسکن مهر فرزانگان سبز شهرستان بروجرد
۶ - تعاونی فرش شکارگاه زاگرس لرستان
۷ - تعاونی کامیون‌دارن نفت‌کش شهرستان ازنا
۸ - تعاونی اعتبار کارکنان امور اقتصاد و دارای استان
۹ - تعاونی راه‌داری و راه‌سازی اطلس‌راه شهرستان پلدختر
۱۰ - تعاونی تولیدی توزیعی بانوان نسیم شهرستان بروجرد
۱۱ - تعاونی سهام عدالت شهرستان سلسله
۱۲ - تعاونی دهیاری مرکزی شهرستان دلفان
۱۳ - اتحادیه تعاونی مسکن مهر آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد
۱۴ - تعاونی فارغ‌التحصیلان علوم دامی آرمان سبز شهرستان سلسله
۱۵ - تعاونی تولیدکنندگان صنعت و کشاورزی شهرستان بروجرد
۱۶ - تعاونی مصرف فرهنگیان بروجرد

نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های بر‌تر لرستان با حضور علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، عباس قائدرحمت، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، صیدعلی کورانی‌فر، معاون توسعه منابع انسانی استانداری لرستان، محمدتقی حسینی، قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد، همایون عمودی‌زاده، مدیر کل بهزیستی لرستان و تعاونی‌های استان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز