خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی با حضور استاندار لرستان؛

۶۷۰ واحد مسکن مهر در الیگودرز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۹۶

ما به دنبال رفع مشکلات روبنایی مسکن‎های مهر لرستان هستیم و در این خصوص همه تلاش خود را به کار می‎گیریم.

بازوند گفت: ما به دنبال رفع مشکلات روبنایی مسکن‎های مهر لرستان هستیم و در این خصوص همه تلاش خود را به کار می‌‎گیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از الیگودرز، هوشنگ بازوند در مراسم افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مهر در الیگودرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این واحد‌ها در قالب ۱۴ تعاونی مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان امروز به بهره‎برداری رسیده‎اند.

وی افزود: در شهرستان الیگودرز یک هزار و ۲۵۰ واحد مسکن مهر وجود دارد که امروز ۶۷۰ واحد آن به بهره‎برداری رسیده و مابقی تا پایان سال و نیمه سال ۹۴ به بهره‎برداری می‌‎رسند.

این مسئول بیان داشت: تمام تلاش ما این است که پرونده مسکن مهر لرستان را در نیمه نخست سال ۹۴ ببندیم و آن‌ها را به اتمام برسانیم.

بازوند یادآور شد: ما به دنبال رفع مشکلات روبنایی مسکن‎های مهر لرستان به صورت جدی هستیم و در این خصوص همه تلاش خود را به کار می‌‎گیریم.

استاندار لرستان ادامه داد: در جلسه اخیر با قائم مقام مسکن مهر در کشور اعتباراتی به منظور رفع مشکلات مسکن‎های مهر لرستان گرفته‎ایم و امیدواریم مشکلات این پروژه‎‌ها هر چه سریع‎‌تر رفع شوند، زیرا در برخی از مواقع ما شاهد کارهای غیر کار‌شناسی در این پروژه‎‌ها هستیم.

در سومین روز هفته دولت استاندار لرستان به دو شهرستان دورود و الیگودرز سفر کرده و افتتاح چند طرح در دستور کار خود قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز