خبرگزاری کار ایران

سرپرست کتابخانه‎های عمومی لرستان؛

در صورت تخصیص اعتبار، چهار پروژه کتابخانه‏‌ای امسال افتتاح می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۳۱

سرپرست کتابخانه‎های عمومی لرستان، گفت: چهار پروژه کتابخانه‏‌ای با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سطح استان وجود دارد که در صورت تخصیص اعتبار، این پروژه‎‌ها امسال تکمیل و به بهره‎برداری می‌‏رسند.

سرپرست کتابخانه‎های عمومی لرستان گفت: چهار پروژه کتابخانه‏‌ای با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سطح استان وجود دارد که در صورت تخصیص اعتبار، این پروژه‎‌ها امسال تکمیل و به بهره‎برداری می‌‏رسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، فرزامی در جمع خبرنگاران گفت: در سطح استان ۳۲ کتابخانه نهادی و ۲۶ کتابخانه مشارکتی با ۷۰ هزار نفر عضو وجود دارد.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‏‌های نهاد کتابخانه‎های عمومی توسعه کتابخانه‎های روستایی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این نهاد تمام تلاش خود را در سال‏ جاری برای توسعه کتابخانه‎های روستایی در لرستان به کار گرفته است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه قدم‎های محکمی برداریم.

فرزامی با اشاره به اینکه یکی دیگر از الویت‎های نهاد عمومی کتابخانه‎های لرستان تکمیل پروژه‏‌های نیمه‎تمام است، افزود: در این راستا همه تلاش خود را به کار می‌‏بریم.

سرپرست کتابخانه‎های عمومی لرستان، گفت: چهار پروژه کتابخانه‌‏ای با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سطح استان وجود دارد که در صورت تخصیص اعتبار، این پروژه‎‌ها امسال تکمیل و به بهره‎برداری می‌‏رسند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از برنامه‎های دولت، تکمیل پروژه‎های بالای ۸۰ درصد است، امیدواریم به پروژه‎های نیمه‎تمام کتابخانه‎ای در سطح استان توجه بیشتری شود.

فرزامی با اشاره به اینکه سرانه مطالعه در استان با احتساب قرائت قرآن بین ۲۸ تا ۷۰ دقیقه است، گفت: دو کتابخانه نیمه‎تمام در شهرستان بروجرد وجود دارد که در حال حاضر یک میلیارد تومان به پیمانکار بدهکار هستند.

وی متذکر شد: کتابخانه شهرستان الیگودرز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال به بهره‎برداری می‌‎رسد.

سرپرست کتابخانه‎های عمومی لرستان افزود: در مجموع چهار کتابخانه نیمه‎تمام در خرم‏آباد، بروجرد و الیگودرز به ۵ میلیارد تومان اعتبار برای بهره‎برداری نیاز دارند و اگر این اعتبار تامین شود، تا پایان سال این پروژه‎‌ها نیز به بهره‎برداری می‌‎رسند.

وی گفت: کتاب و کتابخوانی در زندگی افراد بسیار تأثیرگذار است و می‌‎تواند در فرهنگ‎سازی جامعه نقش اثرگذاری داشته باشد، بنابراین ما باید به این امر توجه بیشتری داشته باشیم و در این خصوص همه تلاش خود را به کار می‌‏گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز