خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‎های لرستان:

یکی از دغدغه‎های مدیریت ارشدلرستان، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۰۸۳

یکی از دغدغه‎های مدیریت ارشد لرستان، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان لرستان است که در این جشن نیز ۳۰ میلیون تومان نیز به این زندانیان و تسهیلات قرض‎الحسنه ۱۵ میلیون تومانی برای آنها هدیه کرده است.

یکی از دغدغه‎های مدیریت ارشد لرستان، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان لرستان است که در این جشن نیز ۳۰ میلیون تومان نیز به این زندانیان و تسهیلات قرض‎الحسنه ۱۵ میلیون تومانی برای آن‌ها هدیه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، علی‌محمد محمدی در جشن گلریزان استان لرستان در خرم‎آباد اظهار داشت: نماینده ولی فقیه لرستان و امام جمعه خرم‎آباد به عنوان رئیس هیئت امنای پایگاه ستاد دیه با مدیریت خود این ستاد را همواره یاری کرده است.

مدیرکل زندان‎های لرستان گفت: سال گذشته با فعالیت‎های خیرین در جشن‎های گلریزان و توسط پیگیری‎های ستاد دیه استان ۲۵۶ زندانی جرائم غیرعمد لرستان آزاد شدند.

وی عنوان کرد: باید از استاندار پر تلاش این استان به علت توجه ویژه‎ای که به ستاد دیه دارد، تقدیر و تشکر کنیم.

این مسئول گفت: یکی از دغدغه‎های مدیریت ارشد این استان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان لرستان است که در این جشن نیز ۳۰ میلیون تومان نیز به این زندانیان و تسهیلات قرض‎الحسنه ۱۵ میلیون تومانی برای آن‌ها هدیه کرده است که این امر نشان از اهمیت دادن وی به این موضوع است.

محمدی یادآور شد: در اواخر سال گذشته و اوایل سال ۹۳ مردم این استان ۳۴۰ میلیون تومان به ستاد دیه کمک کرده‌‏اند و با این کمک ۵۱ نفر زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده‌اند.

مدیرکل زندان‎های لرستان تصریح کرد: استان لرستان مردمی خونگرم و متعصب دارد که همین تعصب باعثشده در سال گذشته ۲۵۶ زندانی با کمک‎های مردمی و ستاد دیه استان آزاد شوند که از این تعداد ۱۰۷ زندانی حوادثرانندگی و مابقی زندانی بدهکار مالی، مهریه و… بوده‎اند.

وی متذکر شد: این تعداد زندانی ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهی داشته‎اند که این مبلغ از طریق جشن‎های گلریزان جمع‎آوری شده است.

این مسئول یادآور شد: در سه ماه نخست امسال، ۸۴ نفر زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده‌اند که بدهی آن‌ها ۴۴۰ میلیون تومان بوده است.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر ۲۳۰ زندانی جرائم غیرعمد با ۱۷ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های لرستان به سر می‌‎برند که اگر ۹ میلیارد تومان آن با فعالیت‎های مددکاری جمع‎آوری شود و هشت میلیارد تومان از آن باقی بماند، می‌‎توانیم همه آن‌ها را آزاد کنیم.

مدیرکل زندان‎های لرستان خاطرنشان کرد: از خیرین لرستانی انتظار می‌رود که در این‌گونه جشن‌ها حضور گسترده‌ای داشته باشند.

کمیته امداد لرستان ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کم‌بهره برای آزاد شدن زندانیان جرایم غیرعمد هدیه کرد و این در حالی است که سال گذشته این کمیته ۱۷ زندانی لرستان را آزاد کرد.

در ادامه شهردار خرم‌آباد به همراه یکی از اعضای شورای شهر خرم‌آباد پنج میلیون تومان به زندانیان کمک کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز