خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان؛

مدیران با مدیریت جهادی خود در راستای خدمت به مردم تلاش داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۳۶

حضور مردم به‌عنوان یک مؤلفه اصلی، همواره باید مدنظر مسئولان قرار گیرد / می‌طلبد مدیران با مدیریت جهادی خود در راستای خدمت به مردم تلاش داشته باشند.

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان: حضور مردم به‌عنوان یک مؤلفه اصلی همواره باید مدنظر مسئولان قرار گیرد، اضافه کرد: می‌طلبد مدیران با مدیریت جهادی خود در راستای خدمت به مردم تلاش داشته باشند.

به گزارش خبرنگارایلنا از خرم آباد، مدیرکل بازرسی استانداری لرستان گفت: فرهنگ دفاع مقدس یک تفکر ناب و اصیل بود که توسط رزمندگان و شهدای ما رقم خورد و امروز می‌توان این فرهنگ والا را با تفکر و اندیشه و در قالب کتاب در دنیا ترویج داد.
مهران علی‌پناه در مراسم رونمایی از کتب مذهبی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به نام سال گفت: تحقق نام «اقتصاد و فرهنگ» مستلزم حضور مردم و مدیریت جهادی از ناحیه مسئولان است.

وی با تأکید بر این‌که حضور مردم به‌عنوان یک مؤلفه اصلی همواره باید مدنظر مسئولان قرار گیرد، اضافه کرد: می‌طلبد مدیران با مدیریت جهادی خود در راستای خدمت به مردم تلاش داشته باشند.

علی‌پناه در رابطه با ضرورت توجه به بخش کتاب و کتاب‌خوانی و این‌که نمود و جلوه تفکر و اندیشه در کتاب است و خداوند متعال نیز خودش را در قالب کتاب به بشر معرفی کرده است، گفت: اگر مشکلی در بحثکتاب داریم به مشکل ما در بخش اندیشه برمی‌گردد.

وی با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس و ضرورت پرداختن اصحاب قلم و ناشران به این موضوع، اظهار کرد: یکی از بهترین الگوهای فرهنگی که می‌توان آن‌ را به کل دنیا و بشریت عرضه داشت فرهنگ دفاع مقدس است، فرهنگ دفاع مقدس یک تفکر ناب و اصیل بود که توسط رزمندگان و شهدای ما رقم خورد و امروز می‌توان این فرهنگ والا را با تفکر و اندیشه و در قالب کتاب در دنیا ترویج داد.

مدیرکل بازرسی توجه مؤلفان و ناشران و نویسندگان به محتوای کتاب‌ها را متذکر شد و افزود: برای تشویق و ترغیب مردم به کتاب‌خوانی باید به پیامی که در قالب کتاب به مردم عرضه می‌شود توجه ویژه داشت؛ چراکه پیام و محتوای کتاب برای خواننده بسیار مهم است.

وی با یادآوری این‌که نویسندگان و مؤلفان کتاب باید در درجه اول مخاطب را با محتوای کتاب آشنا کنند، گفت: پیام و محتوای کتاب باید ضمن جذب مخاطب وی را به تفکر و اندیشیدن نیز وادارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز