خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال لرستان خبر داد:

فهرست مدارس فوتبال مجاز در خرم آباد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۹۲

فهرست مدارس فوتبال و فوتسال فصلی مجاز خرم آباد با اعلام لیست۶ باشگاه دارای مجوز برای فعالیت در سال ۹۳ اعلام شد.

فهرست مدارس فوتبال و فوتسال فصلی مجاز خرم آبادبا اعلام لیست۶ باشگاه دارای مجوز برای فعالیت در سال ۹۳ اعلام شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هیئت فوتبال استان لرستان سرانجام اسامی مدارس فوتبال و فوتسال خرم اباد را اعلام کرد تا بر اساس قانون، تنها این مدارس اجازه فعالیت در سطح خرم آباد را داشته باشند.
بر این اساس، فعالیت هر مدرسه فوتبالی که در لیست اعلام شده از سوی هیات فوتبال استان خرم آباد اعلام شده غیر قانونی است و حیدر بهاروند، رئیس هیئت فوتبال استان لرستان از تمام شهروندان و خانواده ها خواسته است که از ثبت نام فرزندان خود در مدارسی غیر از این فهرست بپرهیزند.
مدارس فوتبال مجاز خرم آباد شامل سرخ جامگان(پرسپولیس) با مدیریت سعید سپهوند، سایپا با مدیریت عزیز سلیمانی نژاد، کاسیت با مدیریت علی رضا سبزی پور، سرخ پوشان با مدیریت علی ولی نژاد، رویای افلاک با مدیریت خداداد مدنی، خیبربا مدیریت ولی خسروی هستند.
در این میان, مدارس رویای افلاک وکاسیت، تازه واردهای این فهرست هستند که برای نخستین بار در فهرست مدارس فوتبال قرار می گیرند اما سایر مدارس فوتبال سال گذشته نیز در لیست مدارس مجاز قرار داشتند.
این فهرست در حالی منتشر شده است که آکادمی ملی فوتبال ایران و به تبع آن هیات فوتبال استان لرستان از سال گذشته بر اعطای مجوز فعالیت مدارس فوتبال به باشگاه‌های صاحب امتیاز در لیگ های استانی یا کشوری تاکید کرده بودند.
در همین حال برخی از ارگان ها در سطح استان، اقدام به راه اندازی مدارس فوتبال با نام ارگان خود کرده اند و از داوطلبان آزاد نیز ثبت نام می کنند در شرایطی که آکادمی ملی فوتبال جز در شرکت ندادن این مدارس در فستیوال های زیر نظر فدراسیون و ممانعت از حضور مربیان در دوره های ارتقا، نتوانسته راهکاری عملی برای متوقف کردن فعالیت این مدارس بیابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز