خبرگزاری کار ایران

گهر دورود غزل خداحافظی را سرود / شکست با ۳ گل برابر فولاد یزد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۰۹

با شکست سنگین تیم گهر دورود مقابل فولاد یزد، سقوط این تیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور قطعی شد.

ایلنا: با شکست سنگین تیم گهر دورود مقابل فولاد یزد، سقوط این تیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور قطعی شد.

گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، به در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم گهر دورود میهمان فولاد یزد بود که در پایان بازی را با نتیجه ۳ بر صفر به رقیب خود واگذار کرد.
بابامحمدی در دقایق ۶۷ و ۷۳ و حمیدرضا قادریان در دقیقه ۸۲ برای فولاد یزد موفق به گلزنی شدند.
این دیدار در حالی برگزار شد که سقوط تیم گهر هفته گذشته پس از شکست مقابل الوند همدان قطعی شده و دیگر امیدی برای بقا نداشت.
در این بازی محمد احمدزاده سرمربی تیم گهر دورود همچنان غایب بود و برخی از بازیکنان اصلی و غیربومی تیم گهر نیز برای شرکت در این بازی حاضر نشدند که کمیته انضباطی برای آنها محرومیت طولانی مدت درنظر گرفته است.

حجت الاسلام علیپور در برنامه ورزش و مردم در رابطه با عدم حضور برخی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم گهر در برخی بازی های این تیم مقابل حریفان خود، اظهار داشت: ستادی در فدراسیون فوتبال تشکیل شده است تا به چنین موضوعاتی در هفته‌های پایانی لیگ که حساسیت ویژه‌ای دارد رسیدگی کند. تا آخرین ساعات شب گذشته پیگیر امور تیم گهر بودیم اما شنیده‌ایم که مربیان این تیم رفته‌اند و چند بازیکن انزلی‌چی را هم با خود برده‌اند. بر اساس قانون تمام بازیکنان در صورت عدم حضور در تمرینات یا مسابقات و… مرتکب تخلف شده‌اند و می‌تواند از مقدمات ورود به تبانی محسوب شود و موجبات محرومیت را از یک ماه تا چند سال فراهم کند.
دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال تصریح کرد: بر اساس گزارشی که مسئولان این تیم و هیأت فوتبال استان ارائه کرده‌اند قرار موقت برای این افراد صادر شده است و مربیان گهر دورود و بازیکنانی که تیم را همراهی نکرده‌اند از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال تا اطلاع ثانوی محروم هستند از حداقل دو تا پنج سال از کلیه فعالیت‌های فوتبال محروم خواهند بود.
گهر با ۱۲ امتیاز از ۲۱ بازی یکه‎تار قعر جدول است و فولاد با این برد ۲۷ امتیازی شد و اندکی از منطقه سقوط فاصله گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز