خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

تصویب ۷۴ طرح اقتصادی در کارگروه اشتغال لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۰۱

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تصویب ۷۴ طرح اشتغال زا در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان خبر داد.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تصویب ۷۴ طرح اشتغالزا در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، " حامد ویس کرمی " در جلسه کمیته راهبردی این اداره کل با اشاره به مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان اظهار داشت: طی سال جاری تاکنون ۱۵ جلسه کارگروه اشتغال در سطح استان لرستان تشکیل شد که نتیجه آن تصویب ۷۴ طرح اقتصادی بزرگ و کوچک بوده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به میزان اعتبار پیش بینی شده برای این طرحها اشاره کرد و افزود: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، بنگاه های زودبازده و مشاغل خانگی ۷۴ طرح با مبلغ ۵ هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ۵۲ میلیون یورو و ۴۰۸ میلیون دلار تسهیلات ارزی برای اجرا و تکمیل به تصویب کارگروه اشتغال استان رسیده و به بانک ها معرفی شده است.

" ویس کرمی " در ادامه گفت: همچنین با بهره برداری از این طرحها زمینه اشتغال تعداد ۲ هزار و ۱۲۲نفر فراهم می شود و ۳۳ فرصت شغلی نیز در استان تثبیت خواهد شد.

وی اضافه کرد: این طرحها در سه بخش صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات، شامل ۳۰ طرحی تعاونی و ۴۴ طرح غیر تعاونی می باشند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز