خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان:

مدیران کند و پشت میز نشین در سیستم مدیریتی لرستان جای ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۶۹

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: در بحثاقتصاد مقاومتی ارزشیابی مدیران مهم است و اگر مدیری با سرعت ۵۰کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند حتماً باید تغییر یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: در بحثاقتصاد مقاومتی ارزشیابی مدیران مهم است و اگر مدیری با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند حتماً باید تغییر یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، حجت‌الله خدایی سوری در نخستین همایش اقتصاد مقاومتی که با حضور آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، حجت‌الاسلام می‌رعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و جمعی از مسئولان این استان در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند نیروهای توانمند و پایه‌کار است که در این زمینه مسئولان باید به دنبال نیروهای توانمند باشند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایران اسلامی کشوری است که امروز همه مسلمانان جهان چشم امید آن‌ها به این کشور دوخته شده است از این رو باید با تدبیر و درایت و مدیریت صحیح بتوانیم در امر تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های مثبتی برداریم.

وی ابراز داشت: در بحثاقتصاد مقاومتی ارزشیابی مدیران مهم است و اگر مدیری با سرعت ۵۰کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند حتماً باید تغییر یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی دستور مقام معظم رهبری است و همه وظیفه داریم به این دستور شرعی عمل کنیم.

این مسئول عنوان داشت: سران سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه به دستور مقام معظم رهبری لبیک گفته و مجلس شورای اسلامی با تمام توان برای تحقق این امر مهم پای کار است.

خدایی سوری یادآور شد: تحقق اقتصاد مقاومتی با پای کار آمدن مدیران میانی امکان‌پذیر است.

وی اذعان داشت: دنیای امروز، دنیای مدیریت است و اگر با مدیریت و برنامه در اقتصاد مقاومتی پیش برویم حتماً این امر تحقق می‌یابد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی در بحثهدفمندی یارانه‌ها اختیارات تامی به دولت داده که دولت در این زمین سیستم درست هدفمندی یارانه‌ها را انجام دهد طبیعتاً یک نوع اقتصاد مقاومتی مهمی در بحثهدفمندی یارانه‌ها ایجاد می‌شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های بزرگی است که این ظرفیت‌ها در بحثاقتصاد مقاومتی باید شکوفا باشد.

خدایی سوری متذکر شد: از ۱۱ اقلیم دنیا ۹ اقلیم در ایران است و این نشان می‌دهد که کشور ایران دارای مردمی توانمند و هوشیار است.

وی افزود: با ایجاد اقتصاد مقاومتی می‌توانیم در مقابل تمام استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز از نعمت بزرگی به نام ولایت فقیه برخوردار است که همین نعمت بزرگ باعثشده است تا کنون دشمنان نظام نتوانند لطمه‌ای به این نظام وارد کنند.

وی تصریح کرد: استان لرستان یک استان محرومی است و این محرومیت در گذشته صورت گرفته است که همه مسئولان باید تلاش کنند در امر محرومیت‌زدایی و تخصیص اعتبارات به این استان کمک کنند.

خدایی سوری بیان داشت: متأسفانه در بحثسیستم بودجه‌ریزی کشور مشکلاتی وجود دارد که باید با اقتصاد مقاومتی این مشکلات برطرف شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز