خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد شهید لرستان مطرح کرد:

ضعف عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در تبدیل وضعیت ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۱۸

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید به ضعف عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی در تبدیل وضعیت ایثارگران این استان، گفت : ما از عملکرد برخی از ادارات گلایه داریم و هرچه سریع‌تر اجرای این قانون را تا پایان سال 1403 عملیاتی کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام هبت الله هاشمی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در لرستان، بیان کرد: هنر زبان روایت است و هنرمندان با هنر و قلم سیرۀ عملی شهدا را در کنگره‌های شهدا به تصویر کشیده‌اند.

وی همچنین به ترویج اردوهای راهیان نور در کشور اشاره کرد و  افزود: این برنامه امتداد حرکت در مسیر شهداست و نقش عظیمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اعلام رونمایی از دفتر دوم و سوم وصیت‌نامۀ شهدا در این استان، عنوان کرد: سه کتاب از وصیت‌نامۀ شهدا اکنون روانۀ بازار نشر شده‌است.

هاشمی‌نژاد با یادآوری قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در لرستان، گفت: تبدیل وضعیت 3600 ایثارگر از 4200 ایثارگر شاغل در ادارات این استان تاکنون انجام شده‌است.

وی با اشاره به وجود 42 مدرسۀ شاهد در لرستان، اضافه کرد: مدارس بزرگ‌ترین بستر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و تعامل خوبی بین آموزش‌وپرورش و بنیاد شهید در این زمینه وجود دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با انتقاد از عملکرد بانک‎‌های این استان برای کوتاهی در پرداخت وام اشتغال به ایثارگران، عنوان کرد: اسم بانک‌های کوتاهی‌کننده را در مصاحبه‌ای اعلام می‌کنم.

وی با تأکید به اینکه بهانۀ بانک‌های لرستان برای کوتاهی در پرداخت وام اشتغال به ایثارگران قابل‌قبول نیست، خاطرنشان کرد: اعتبار این کار تأمین شده‌است، اما "چرا بانک‌ها کوتاهی کرده‌اند؟!" را نمی‌دانم.

هاشمی‌نژاد راجع به برنامه‌های هفتۀ شهید در لرستان، گفت: 16 اصله نهال به‌نیت شهدای غریب در خرم‌آباد کاشت شده‌است و طرح ملی سلام شهید نیز امروز در شهرهای این استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز