خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

سیاست دولت سیزدهم تکمیل طرح های ناقص و ناتمام است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۲۲۸

استاندار لرستان با اشاره به وجود طرح های نیمه تمام بسیاری در کشور و در استان، گفت: اولویت و سیاست دولت سیزدهم تکمیل طرح‌های ناقص و ناتمام است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز سه شنبه - هفتم شهریورماه - در آیین گازرسانی به ۹ روستا و چهار واحد صنعتی، کشاورزی پلدختر با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اولویت بر تکمیل واحدهای نیمه تمام است و تنها طرح های ضروری کلنگ زنی می شود ، اظهار داشت: بنابراین اقدام برای کلنگ زنی در پروژه های گازرسانی و آبرسانی به معنای تکمیل است، چراکه باید اقدامات لازم برای اجرای گام به گام انجام شود تا مردم از نعمت آب آشامیدنی و گاز بهره‌مند شوند.

استاندار لرستان افزود: ۹ روستا و چهار واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی پلدختر افتتاح و ۴۱ روستای محور قلعه نصیر این شهرستان کلنگ زنی شد که در مجموع ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

زیویار با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دستگاه های اجرایی در طول یکسال اخیر است یادآور شد: همچنین احداث پل جدید"برگلان سوخته" پلدختر از مطالبات مردم سیل زده شهرستان بود که در سفر آذرماه ۱۴۰۰ رییس جمهور به لرستان جزو مصوبات قرار نگرفت اما پس از سفر، تامین اعتبار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز