خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان:

بدمینتون در استان قابلیت‌های زیادی برای رشد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۱۷۷

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان گفت: بدمینتون در استان قابلیت‌های زیادی برای رشد دارد و باید در بعد همگانی توسعه یابد.

به گزارش ایلنا، سید آرش قیاسیان در مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون لرستان، اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته و حضور بسیاری از دلسوزان ورزش بدمینتون انتظار ما از هیات بدمینتون استان بالا است. 

 وی با اشاره به وجود ۵ ملی پوش  لرستانی در رشته بدمینتون ، افزود:  دو نفر  بدمینتون باز دیگر نیز از استان در آستانه پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه هیات بدمینتون در لرستان قابلیت‌های فراوانی خصوصا در بعد همگانی دارد، تصریح کرد: این هیات می‌تواند با هم افزایی بین بخشی دستگاه‌های اجرایی مختلف خصوصا دانشگاه، آموزش و پرورش و شهرداری‌ها تحولات شگرف میدانی و همگانی را در سطح  محلات و شهرها ایجاد کند.

وی بدمینتون را ورزشی مفرح دانست که دسترسی به آن  دور از ذهن نیست و گفت: این رشته حداقل در بعد همگانی و ابتدایی ادر بخش آقایان و بانوان  می‌تواند دیده شود.

قیاسیان در پایان با بیان اینکه از توسعه بدمینتون در لرستان حمایت می‌کنیم  ابراز امیدواری کرد مسئولان هیات بدمینتون و کارشناسان این رشته ورزشی بتوانند اتفاقات خوبی را در سطح استان برای رشد این ورزش  مفرح رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز