خبرگزاری کار ایران

رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان هشدار داد:

زنگ خطر تغییر الگوی مصرف و سن اعتیاد در لرستان به صدا در آمده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۸۱

زنگ خطر تغییر الگوی مصرف مواد و سن اعتیاد در لرستان به صدا در آمده است و این یعنی که باید بیش از پیش در حوزه مبارزه با مواد مخدر احساس مسوولیت کنیم.

رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در کمیته مقابله با عرضه این شورا گفت: زنگ خطر تغییر الگوی مصرف مواد و سن اعتیاد در لرستان به صدا در آمده است و این یعنی که باید بیش از پیش در حوزه مبارزه با مواد مخدر احساس مسوولیت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد؛ حجت‌اله فراشی در این جلسه گفت: جامعه لرستان جامعه جوان گسترده‌ای است و شرایط نگران‌کننده‌ای هم پیش روی ماست چرا که مطالبه جوانان از مسوولین و حاکمیت متفاوت‌تر و پیچیده‌تر از سایر اقشار جامعه است و اگر احساس کنند به مطالبه آنان پاسخ نمی‌دهند سرخورده می‌شوند و این خطری بزرگ برای جامعه است.

رییس دبیرخانه شورا اظهار داشت: امروزه اعتیاد تلفیقی در جامعه بروز پیدا کرده است که هم سن مصرف و هم نوع مصرف را دچار تغییر کرده است.

فراشی تصریح کرد: در اعتیاد تلفیقی با مصرف هم زمان هروئین و شیشه مواجه می‌شویم که به شدت مخرب است و تاثیر تخریبی آن به مراتب بیشتر است.

وی ادامه داد: ایجاد مکان‌هایی برای اوقات فراغت و تخلیه هیجانات از مطالبات جوانان از مسوولین است که امیدواریم مسوولین امر به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

فراشی تاکید کرد: اگر همه جامعه به خصوص مسوولین وظیفه خود را آنگونه که باید انجام دهند نیاز به هزینه در حوزه مقابله نیست و آن وقت جامعه خود یکپارچه با مواد مخدر مقابله می‌کند.

همچنین سرهنگ فرخی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه عنوان کرد: در حوزه مقابله چالش‌های زیادی وجود دارد از جمله نبود امکانت مناسب برای تعقیب و گریز قاچاقچیان حرفه‌ای که از سیستم‌ها و ابزار به روزی استفاده می‌کنند که برای رفع این مشکلات، باید کمیته مقابله استان مشکلات را برای مسوولین ذی‌ربط انتقال دهد تا چاره‌ای برای حل آن‌ها بیاندیشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز