خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان:

کارگران برای پویایی اقتصاد کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۳۵۵

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر گفت: کارگران در جنگ هشت ساله دِین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده اند و اکنون نیز در راستای خودکفایی کشور تلاش می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام  سید احمد رضا شاهرخی در بخش هایی از پیامش گفت: کارگران طی هشت سال دفاع مقدس دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند، و تعداد ۱۴ هزار شهدای کارگر به عنوان ستارگان جامعه کارگری، خود گویای این مهم است و پس از پایان یافتن جنگ تحمیلی نیز برای پویایی اقتصاد از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشته است: بدون شک تجلیل از کار و کارگر، پاسداشت مقام کارگران و قدردانی از زحمات صادقانه این قشر زحمتکش، صبور و عزیز، وظیفه همگان است و این پاسداشت با فراهم کردن امنیت شغلی، تامین رفاه، معیشت و ارتقای دانش آنان از سوی کارفرمایان، مسئولان و حاکمیت میسر می‌شود.

شاهرخی تصریح کرده است: لذا فرصت را مغتنم دانسته، ضمن تبریک به همه کارگران و جهادگران سنگر اقتصاد و تولید در استان لرستان و آرزوی سلامتی و تندرستی برای این عزیزان، امیدوارم با عزم جدی و همت والای تلاشگران این عرصه، با هم افزایی کارفرمایان و سرمایه گذاران، شاهد ایجاد شور و امید در چرخه اقتصادی کشور و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش تولید و اشتغال باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز