خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی :

بیش‌ از ۴۰۰ مرکز درمانی تأمین اجتماعی در کشور فعالیت می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۳۷

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره کمبود مراکز درمانی و بیمارستانی قبل از انقلاب ، گفت: امروز بیش از ۴۰۰ مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در کشور فعالیت می کنند.

به گزارش الینا، میرهاشم موسوی  در جلسه بررسی مشکلات کارگری و صنفی بروجرد که در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه در تامین اجتماعی به انجام کارهای بزرگ نیازمندیم که همراهی دولت و مجلس را می‌طلب ، اظهار داشت : با همه کاستی‌ها و مشکلات در افق رسیدن به عدالت در همه بخش‌ها صدا می‌زنیم که استحقاق ما بیشتر از این است.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب کل عدد بیمارستان‌ها و مراکز بزرگ درمانی به ۲۰ مورد نمی‌رسید، افزود: با همه کاستی‌ها توجه نداریم که در گذشته چه بودیم و الان در چه موقعیتی هستیم، نمی‌توانیم دست آوردهای خودمان را در نظام نبینیم که این وظیفه ما در جهاد تبیین است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به اینکه پوشش تامین اجتماعی در کشور ۵۳ درصد و بیشتر از ۷۰ درصد تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی هستند ، گفت :این رقم قبل از انقلاب حدود ۲۰ درصد بوده که حاصل تلاش همه همکاران است که عدد ۲۰ درصدی به ۷۳ درصد رسیده و تلاش می کنیم که به ۱۰۰ درصد برسد.

 موسوی بیان کرد: ما بیش از یک هزار جلسه گفت‌وشنود با شرکای اجتماعی داشتیم که اتفاق کم‌نظیر است، در حوزه درمان در همین دولت با دستوری که رئیس‌جمهور دادند امروز ۱۰۰ درصد مردم تحت پوشش بیمه درمان هستند.

وی بیان کرد: وقتی سازمان را تحویل گرفتیم فقط ۹۰۰ میلیارد تومان به بانک رفاه بدهی داشت و ضریب پشتیبانی ما سیر نزولی داشته و با وجود کاهش درآمد خدمات ما افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ما کنار درمان بازنشستگان خواهیم بود، تصریح کرد: اولویت ما پرداخت حقوق در جایگاه و وقت خودش با وجود کمبود نقدینگی، نزدیک ۳۲ هزار میلیارد تومان پرداخت نقدی در کشور داریم.

وی ادامه داد: در حوزه توسعه خدمات تخصصی درمان هرکسی بیاید با او قرارداد می‌بندیم، نباید بگذاریم خدمت کاهش پیدا کند.

موسوی با بیان اینکه ظرفیت اسمی بیمارستان کوثر ۹۲ تخت است که می توان آن را گسترش داد ، گفت :تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان کوثر تا پایان سال باید انجام و توسعه خدمات تخصصی در بروجرد را در دستور کار قرار دهید.

وی با اشاره به بازسازی ساختمان تامین اجتماعی بروجرد، اظهار داشت: راه خدمت و توسعه خدمت در تامین اجتماعی و دستگاه‌هایی که با مردم سروکار دارند باید باز باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز