خبرگزاری کار ایران

معاونت اداره کل ورزش و جوانان و عضو شورای شهر خرم آباد:

شورای شهر خرم آباد باید نگاه جدی به ورزش محلات و گسترش آن داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۵۸

توجه به ورزش همگانی، ایستگاه‌های ورزشی و ورزش بانوان باید در ورزش استان در اولویت قرار گیرد.

معاونت اداره کل ورزش و جوانان و عضو شورای شهر خرم آباد: توجه به ورزش همگانی، ایستگاه‌های ورزشی و ورزش بانوان باید در ورزش استان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عبدالله عزیز‌پور معاونت اداره کل ورزش وجوانان وعضو شورای شهر خرم آباد گفت: توجه به ورزش همگانی، ایستگاه‌های ورزشی و ورزش بانوان باید در ورزش استان در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان این‌که ۵۹ درصد بانوان اضافه وزن دارند و ۴۵ درصد دیگر دچار کم تحرکی هستند، افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام زمینه‌ای برای استفاده بهینه از ورزش و مدیریت منابع ورزشی شهر خرم آباد بوده و مسئولان شهر خرم آباد باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به افت ورزش قهرمانی در بسیاری از رشته‌های ورزشی در لرستان وخرم آباد تصریح کرد: کسب نتایج ضعیف برخی رشته‌ها نگران کننده است ولی باید به این نکته اذعان داشته باشیم در خرم آباد و لرستان با وجود صنعت مرده و نبود بخش خصوصی قوی تباید از ورزش لرستان انتظار معجزه داشت و توجه به ورزش پایه و محلات می‌تواند گره کور ورزش لرستان را باز کنند.

وی با بیان این‌که توجه به ورزش محلات یک ضرورت مهم است، افزود: تلاش‌ها در ورزش شهر خرم آباد باید در مسیری باشد که از موازی کار کردن جلوگیری شود و به نیاز‌های مردم در این بخش که در واقع حافظ سلامتی جامعه است، توجه شود.

عزیز‌پور با اشاره به سهم نیروی انتظامی در اخذ جرائم خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف، سهم ۲۰ درصدی جواب‌گوی نیاز‌های این ارگان نیست و علاوه بر این‌که این سهم باید افزایش یابد، زمان پرداخت آن نیز در موعد مقرر باید عملی شود.

وی بیان کرد: رسانه‌ها و مطبوعات لرستان، باید محور وحدت و دوستی در سطح جامعه باشد و با توجه به رویکرد مطبوعات در اطلاع رسانی شفاف، باید ماموریت خود در اطلاع رسانی را به درستی انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز