خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

بیش از ۹۵ درصد از سطح استان از نعمت گاز بهره‌مند است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۰۵۳

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت : بیش از ۹۵ درصد از مناطق مختلف استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و این یعنی لرستان، استانی سبز محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، کرم گودرزی در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: سال گذشته تعداد ۴۲۲ واحد صنعتی استان گاز رسانی شد و در هفته دولت سال قبل نیز شهرک صنعتی الشتر عملیات گازرسانی را تکمیل کردیم.

وی با بیان اینکه رضایت‌مندی مشترکین همواره از اولویت‌های مهم ما محسوب شده است، افزود: همواره بحث توازن‌سازی در گازرسانی به همه نقاط استان که قابلیت عملیات گازرسانی را دارند، رعایت می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در ادامه با بیان اینکه گازرسانی ۶۱ روستا ،  ۱۰۷ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی و همچنین شهرک‌های صنعتی هدیه شرکت گاز استان به مردم در هفته دولت سال جاری است، بیان کرد: بیش از ۹۵ درصد از این استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و این یعنی لرستان، استانی سبز محسوب می‌شود.

گودرزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه اخیر مسکن‌مهر گفت: پرونده این اتفاق تشکیل شده و منتظر گزارش آتش‌نشانی هستیم که بعد از آن به سازمان بیمه تحویل داده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور و مصوبات مربوط به شرکت گاز لرستان گفت: گازرسانی به ۱۱۳ روستا که انجام گرفته، گازرسانی به شول‌آباد که پیمانکار تجهیز کارگاه را انجام داده است، گازرسانی به روستاهای بزنوید که در فاز نخست ۱۲ روستا هستند انجام شده و اختصاص پنج میلیارد گازرسانی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در لرستان است که تفاهم نامه آن صورت گرفته است.

گودرزی خاطرنشان کرد: در مجموع طلب ما  ۳۰۸ میلیارد تومان است که عمده آن صنعتی‌ و البته به‌روز رسانی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز