خبرگزاری کار ایران

رئیس راهداری رومشگان خبر داد؛

حذف ۹ پیچ خطرناک در محور رماوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۲۲۸

رئیس راهداری رومشگان گفت : در سه ماهه امسال، ۹ پیچ خطرناک در محور رماوند این شهرستان اصلاح و حذف شده است.

به گزارش ایلنا ، صادق آدینه وند با اشاره به ضرورت ایمن سازی محورهای رومشگان، اظهار داشت : پاکسازی قنو به طول ۱۶کیلومتر، پاکسازی حریم محورهای اصلی، فرعی و روستایی ۳۰ کیلومتر، ایجاد تپه های شنی برای ایمن سازی محور رماوند به طول چهار کیلومتر و تسطیح و رگلاژ ۱۰ کیلومتر راه شوسه بخش دیگری از عملکرد سه ماهه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رومشگان بوده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رومشگان، اصلاح افتادگی شانه به طول شش کیلومتر، تسطیح و شیب بندی شانه راه ۲۳ کیلومتر، نصب ۱۱۳ عدد تابلو و علائم ایمنی، نصب ۷۳۵عدد چشم گربه ای به منظور ایمن سازی محور بابازید_سیمره، غلتک زنی شانه راه در محور بابازید_سیمره به طول ۱۰کیلومتر و نصب ۹۳عدد استوانه ایمنی در محورهای اصلی و فرعی را به عنوان اقدامات قابل توجه در حوزه راهداری برشمرد.

وی اظهار داشت: همچنین در این سه ماهه نسبت به علف زنی و بوته کنی محور اصلی در طول ۴۸ کیلومتر، لکه گیری و چاله گیری آسفالت به میزان ۲۳ تن، اخطار به متجاوزان به حریم به تعداد ۴۵مورد و ایجاد هره خاکی در نقاط حادثه خیز به طول سه هزار و ۴۰۰ متر اقدام شده است.

آدینه وند از کنترل دروازه ای ۸۹۸ دستگاه ناوگان کالا و مسافر در محورهای شهرستان رومشگان خبر داد و افزود: در حوزه ساخت و توسعه راه های روستایی نیز تکمیل زیرسازی راه جدید خاصی آباد به شیراوند انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز