خبرگزاری کار ایران

پذیرش ۶ واحد فناور در پارک علم و فناوری لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۰۹۰

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان گفت : ۶ واحد فناور در پارک علم و فناوری استان مورد تایید و پذیرش قرار گرفت .

به گزارش ایلنا ، فرهاد نامداری  در سی و هشتمین جلسه شورای فناوری پارک علم و فناوری استان اظهار  کرد: نظر به بررسی مدارک متقاضیان استقرار و احراز شرایط لازم جهت عضویت در پارک، اعضای شورا با درخواست عضویت ۶ شرکت موافقت کردند.

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان تشریح کرد: شرکت های مورد پذیرش در پارک با ایده محوری های «تولید روانکار و افزودنی های روغن موتوری و صنعتی»، «هوشمندسازی پرداخت الکترونیکی کرایه شهری و برون شهری»، «پلتفرم نظرسنجی آرا»، «مصنوعات پلاستیکی جهت بسته بندی و حمل و نقل» می باشند که تعداد ۳ شرکت پذیرش شده از شرکت‌های فناور مراکز رشد واحد‌های فناور شهرستان های خرم‌آباد و بروجرد می باشند که مراحل رشد خود را با موفقیت طی و امتیاز لازم برای ورود به پارک را اخذ کرده اند.

وی افزود: همچنین اعضای شورای فناوری پارک علم و فناوری لرستان با پذیرش ۲ شرکت خدماتی جهت ارائه خدمات در زمینه های «کالیبراسیون کلیه تجهیزات اندازه گیری (برقی، هیدرولیکی، ابعادی، آزمایشگاهی و ... )» و «خدمات مطالعات مقدماتی و امکان سنجی طرح ها و پروژه ها»به شرکت‌های مستقر موافقت کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز